قیمت توری بسته بندی میوه + لیست قیمت

توری بسته بندی میوه جهت ارسال میوه از قبیل مرکبات به شهرها و کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این توری ها باتوجه به ابعاد و مقدار درخواستی می تواند متغییر باشد.

قیمت توری بسته بندی

قیمت توری بسته بندی همانطور که در بالا اشاره شد می تواند با فاکتورهایی متغییر شود. توری بسته بندی میوه یکی از بسته بندی هایی می باشد که سفارش بالایی در بازار دارد.

بسته بندی های سبک امروزه خیلی حائز اهمیت هستند و برای حمل بهتر از این بسته بندی های سبک استفاده می کنند. استفاده از توری بسته بندی میوه برای بسته بندی محصولات کشاورزی یکی از ارزان ترین و به صرفه ترین راه ها نسبت به سایر بسته بندی می باشد.

ساختار الیاف توری بسته بندی میوه به گونه ای است که دارای منافذ متعددی بوده و هوا به راحتی از محیط با محتویات داخل توری رد و بدل می شود.

قیمت توری بسته بندی میوه + لیست قیمت

مشخصات توری بسته بندی میوه

این توری ها در اندازه های مختلفی تولید می شوند که نمونه ۲۰ الی ۳۰ کیلویی آن یکی از بهترین توری ها می باشد زیرا حمل و نقل آن نسبت به توری های وزن بالا بسیار آسان تر می باشد.

حجم بالای این توری ها به شما این امکان را می دهد تا مقدار زیادی از محصولی را که می خواهید به راحتی در آن جای دهید. جنس این توری ها از پلی اتیلن بوده و در طرح و رنگ و اندازه های مختلفی تولید می شود.

این توری های بسته بندی به اندازه ای ضخیم و مقاوم هستند که می توانند بدون این که پاره شوند نیروی وزن بالایی از محصولات مختلف را تحمل کنند.

خرید توری بسته بندی میوه

از خرید توری بسته بندی میوه پوسیده، پاره، بسیار نازک و یا نخ نما شده خودداری کنید زیرا ممکن است حین استفاده کاملا پاره شوند.

از خریدن توری بسته بندی میوه در زیر نور مستقیم آفتاب نگه داری شده اند اکیدا خودداری کنید زیرا نور آفتاب میزان مقاومت توری ها را کاهش می دهد.

توری بسته بندی میوه با اندازه متناسب با نیاز خود خریداری نمایید، خرید توری هایی با اندازه بزرگ تر یا کوچک تر صرفا صرف هزینه اضافی خواهد بود.

در هنگام خرید از کیفیت، جنس توری ها و همچنین مقاوم بودن آن ها اطمینان حاصل کنید.

قیمت توری بسته بندی میوه + لیست قیمت

قیمت توری بسته بندی میوه + خرید و فروش

قیمت تور های بسته بندی با توجه به اندازه آن ها، ضخامت و مقاومت توری، طول و عرض توری، کیفیت مواد سازنده آن و استحکام آن در برابر کشیدگی و پارگی تعیین می شود.

البته میزان تولید این توری ها و همچنین تعداد عرضه و تقاضای آن در بازار نیز در تعیین این قیمت بی تاثیر نمی باشد.

قیمت توری بسته بندی میوه وابسته به نوسانات بازار و از هر عدد ۲۰۰۰ تومان تا ۵۰۰۰ تومان متغیر می باشد.

برای تهیه این توری بسته بندی میوه به صورت عمده و تعداد بالا کافی است با شماره تلفن هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس گرفته و از طریق همکاران ما در واحد فروش سفارش خود را ثبت نمایید.

پاسخ به ۲ سوال درباره توری بسته بندی میوه

۱: توری بسته بندی میوه دارای چه ویژگی می باشد؟

توری بسته بندی میوه دارای منافذ می باشد.

۲: توری بسته بندی میوه دارای چه رنگی می باشد؟

توری بسته بندی میوه دارای رنگ های مختلف می باشد.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید