فروش توری لنو در سایز های مختلف + قیمت و خرید

فروشگاه اینترنتی ما در زمینه پخش انواع توری، گونی و… فعالیت دارد. شما می‌ توانید با مراجعه کردن به وب‌ سایت اینترنتی ما انواع مختلفی از این محصولات را به‌ صورت عمده و خرده و با قیمت پایین خریداری نمایید. کارشناسان ما در بخش فروش آمادگی پاسخ‌ گویی به سوالات شما مشتریان عزیز را دارد.

قیمت توری لنو برای صادرات

اطلاعاتی درباره توری لنو

توری لنو در میان انواع مختلفی از توری ها به‌ عنوان رایج‌ ترین نوع جهت بسته‌ بندی محسوب می‌ شود. انواع مختلفی از توری ها در بازار وجود دارد که از جمله آن‌ ها توری لنو هستند. این توری ها براساس نیاز مشتریان در ابعاد مختلف به فروش می‌ رسند.

هر کدام از انواع این توری های لنو کاربردهای منحصر به‌ فردی دارند. شما برای خرید توری های لنو بهتر است که در ابتدا با خصوصیات هر کدام از آن‌ ها آشنایی داشته باشید تا بتوانید مناسب‌ ترین توری ها را انتخاب کنید. تاریخچه ساخت توری به زمانی بر می‌ گردد که بشر برای جابجایی مواد نیاز به وسایلی داشت و باید حجم وسیعی از این مواد را در بر می‌ گرفت.

از همان‌ جا بود که توری ها و گیسه ها ابداع شدند و رفته‌ رفته ابعاد توری ها تغییر کرده و به آن‌ چیزی که امروز هست رسیدند. با پیشرفت علم و دانش، مواد اولیه این توری ها مواد دیگری نیز اضافه شدند که از جمله این مواد پلاستیک‌ ها بودند. در این‌ صورت می‌ توان با آن مواد بسیار ریز را هم جابه‌جا کرد بدون آنکه ریزشی داشته باشد.

این تغییرات باعث شد که توری های راشل کاربرد های دیگری داشته باشند و هم‌ اکنون از توری ها در زمینه مواد صنعتی استفاده می‌ کنند که شامل پلی‌اتیلن و پلی پروپیلن است. این دو ماده سبک بوده و بسیار شفاف هستند.

این ها به‌ صورت پارچه‌ های صنعتی هستند که می‌ توان در ابعاد مختلفی این نوع توری را تهیه کرد. توری راشل از پلی پروپیلن ساخته شده‌ اند و بسیار محکم‌ تر هستند و قابلیت انعطاف بسیار خوبی دارند و در برابر هوای سرد و گرم مقاومت بسیار عالی دارند. قیمت آن‌ها کمتر است.

بنابراین از این توری ها برای مکان‌ هایی استفاده می‌ شوند که در معرض تابش مناسب و مستقیم آفتاب هستند. این محصولات بیشتر برای بسته بندی صیفی جات به خصوص سیب زمینی استفاده می شود.

بازار خرید توری لنو در قیمت ارزان

فروشگاه مرکزی توری لنو صادراتی

تولید کنندگان بسیاری در زمینه تولید توری های لنو ساختمانی و گونی های شیشه ای و قرمز فعالیت دارند. ابعاد توری های تولید شده مطابق با استانداردها است. شرکت ما به‌ عنوان برترین عرضه کننده توری در سطح کشور فعالیت دارد که شما می توانید آن ها را تهیه کنید. فروش توری با استفاده از وب سایت اینترنتی ما امکان پذیر است.

از آنجاییکه تمامی واسطه‌ ها را حذف کردیم می‌ توانیم آن‌ها را با قیمت‌ های بسیار پایین‌ تر از بازار برای شما عرضه کنیم و آن را به‌ صورت مستقیم از تولید کننده به دست شما برسانیم. شما می‌ توانید با مراجعه کردن به فروشگاه اینترنتی ما به عنوان فروشنده توری فعالیت دارد و هر محصولی که می‌ خواهید خریداری نمایید و آن‌ها را در شهر خود تحویل بگیرید و هیچ محدودیتی از این لحاظ نخواهیم داشت.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید