قیمت خرید کیسه توری راشل + سال ۱۴۰۲

قیمت خرید کیسه توری راشل باتوجه به سایز آن قابل تغیییر است. این کیسه ها با بهترین مواد اولیه تولید و به بازار عرضه می شود. شرکت معتبر ما کار تولید کیسه توری راشل را مدت های زیادی است که آغاز کرده است.

قیمت خرید کیسه توری راشل + سال 1402

قمیت کیسه توری راشل

قیمت کیسه توری راشل همانطور که گفته شد به سایز آن بستگی دارد. هر چه سایز توری بزرگتر شود قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. ناگفته های زیادی در مورد کیسه توری راشل وجود دارد که شما در صورت آگاهی از این نکات به سودمندی و کاربری خوب این تولید پی می برید و مطمئناً با خرید آن تجربه بسیار خوبی را از شرایط ایده آل نگهداری سبزیجات به خصوص کلم به دست خواهید آورد.

با تهیه کیسه توری راشل شما قادر خواهید بود انواع سبزیجات و میوه ها را با ابعاد بسیار معقول بسته بندی کنید و جهت صادرات این محصولات را به کشورهای مختلف صادر کنید. جنس کیسه راشل و مواد اولیه به کار رفته در تولید این محصول بسیار عالی است که ساختار بافت آن رویت محصولات داخل آن را آسان تر نموده و همچنین باعث زیبایی بیشتر می شود.

با توجه به کسب تجربه فراوان در این زمینه هم اکنون توانسته است به یکی از بهترین شرکت های عرضه کننده این محصول تبدیل شده و بازار خود را نسبت به سال های پیش گسترش داده و رقابت قابل توجهی را با سایر تولید کننده های این محصول داشته باشند.

 

کیسه توری راشل مرکبات

کیسه توری راشل مرکبات رای مرکباتی مانند مانند پرتقال، نارنگی، لیمو ترش، لیمو شیرین و لیمو عمانی به کار می رود. در دو منطقه شما و جنوب کشور ما تولید مرکبات داریم که هر سال حجم بالایی از آن ها تولید می شود. برای مرکباتی مثل پرتغال و نارنگی از توری رنگ نارنجی و برای محصول لیموترش از توری زرد رنگ استفاده می شود.

شروع فصل برداشت مرکبات شمال و استفاده از کیسه های ۳۷*۵۰ سانتی از ابتدای پاییز تا اواخر زمستان است و معمولاً به رنگ پرتقالی که جلوه خوبی به محصول می بخشد، تولید می شود. برای بسته بندی مرکبات جنوب کشور نیز از کیسه های ۳۷*۵۰ و ۴۵*۶۵ سانتی زرد رنگ استفاده می گردد و بیشترین تقاضای آن ها در اواسط بهار تا پایان تابستان می باشد. کیسه های مخصوص مرکبات توان تحمل ۷ تا ۲۳ کیلوگرم را دارند.

قیمت خرید کیسه توری راشل + سال 1402

خرید کیسه توری راشل

خرید کیسه توری راشل باتوجه به قیمت آن بسیار بسته بندی باصرفه تری نسبت به سایر بسته بندی ها خواهد بود. توزیع کیسه توری راشل هم اکنون در سراسر کشور به صورت گسترده انجام می شود.

این محصول توانسته است استقبال بسیار خوبی از مصرف کنندگان را به دست آورده و و بازار قابل قبولی را از آن خود کند. برای توسعه و فروش بهتر و راحت تر و همچنین سریع تر این محصول مجموعه راشا پلاست اقدام به فروش اینترنتی نموده است که توانسته با معرفی این کالا به بخش وسیع تری از مردم جامعه و آگاهی رسانی بیشتر فروش خود را بیش از پیش رونق دهد.

با ثبت سفارش به صورت تلفنی و غیر حضوری هزینه های شما را قطعا کاهش خواهد داد. کیسه توری راشل در بسته بندی های ۱۰۰۰ عددی و در سایزهای مختلف به فروش می رسد. شرایط فروش به صورت مستقیم باعث کاهش کالای ارائه شده نیز خواهد شد که این موضوع با حذف واسطه ها امکان پذیر می شود و در صورت خرید عمده قیمت ها بسیار کاهش می یابد.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

نظرات بسته شده است.

Call Now Buttonتماس بگیرید