شرکت تولیدکننده توری بسته بندی سیب زمینی

شرکت تولیدکننده توری بسته بندی سیب زمینی

شرکت تولیدی ما در تولید انواع توری بسته بندی سیب زمینی و پیاز و همچنین میوه جات فعالیت دارد. مجموعه رشا پلاست فعالیت خود را از دهه ۹۰ آغاز کرده و روزانه انواع تور در سایز های مختلف را تولید و در اختیار مشتریان قرار می دهد. شما می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ما انواع مختلفی از محصولات تولیدی را خریداری کنید. شما با ثبت سفارش خود در هر شهری که باشید می توانید توری مد نظر خود را تحویل بگیرید.

مشخصات توری بسته بندی سیب زمینی و پیاز

شرکت تولیدکننده توری بسته بندی سیب زمینی

در صنعت بسته‌ بندی روش‌ها و جنس‌ های مختلفی وجود دارند که جهت بسته‌ بندی مواد مختلف به کار می‌روند. و طبق هر سلیقه توری های مختلفی تولید و در بازارها عرضه می شود. یک نوع از بسته‌ بندی‌ هایی که امروزه توانسته‌ است در بازار متداول شود بسته‌ بندی توری است.

این نوع تورها به روش بافت حلقوی تولید می‌شوند. جنس این تورها از پلاستیک می باشد و در سایزهای مختلف برای وزن های مختلفی طراحی و تولید می شود. بنابراین کارایی بسیار بالایی را خواهند داشت. این بسته‌ بندی‌ها از نخ‌های پلی‌اتیلنی ساخته شده‌اند که باعث می‌شود کیسه‌ها درحین دوام و مقاومت بالایی که دارد بسیار لطافت خاصی را داشته باشند.

این کیسه‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند. که برای بسته بندی صیفی جات و مرکبات مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که گفته شد این کیسه ها در طرح های مختلفی مثل توری لنو، راشل و سوزنی تولید می شود.  همچنین طراحی آن به‌گونه‌ای است که هوا به‌ راحتی داخل کیسه در جریان است. بنابراین موادی ازقبیل سیب‌ زمینی در آن گندیده نمی‌شود و چون هوا در آن‌ها جریان است ماندگاری آن‌ها را طولانی‌تر می‌کند.

فروش انواع توری بسته بندی سیب زمینی

از آنجایی که این محصولات را مستقیم به دست فروشنده می‌ رسانیم قیمت‌ های ما نسبت‌ به بازار قیمت‌ های پائینی دارند.به دلیل حذف واسطه ها و ارائه مستقیم محصول دست خریدار قیمت را توانسته ایم کنترل کنیم. شما جهت خرید توری بسته بندی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما می‌ توانید انواعی از محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. خرید از فروشگاه ما بسیار آسان است و شما می‌توانید با چند کلیک محصول خود را خریداری کنید. کارشناسان ما در بخش فروش آمادگی پاسخ‌گویی به سوالات شما عزیزان را دارد.

مرکز پخش توری بسته بندی لنو و راشل

شرکت تولیدکننده توری بسته بندی سیب زمینی

مرکز پخش توری بسته بندی لنو و راشل در شهرهای مختلف اقدام به فروش تورهای مختلف می کنند. آن ها در همه جای کشور قابل دسترس می باشند و عرضه کننده توری بسته بندی سیب زمینی و پیاز به شمار می روند. با جستجو در سایت های معتبر شما می توانید ارزان فروش ترین آن ها را یافت و سپس اقدام به خرید توری بسته بندی نمود که موارد مصرف آن بی شمار می باشد.

خرید عمده توری سیب زمینی و پیاز

اغلب فروشندگان این نظر را دارند که بسته بندی خوب در فروش محصول تاثیر بسازیی دارد. همین مسئله باعث شده است که جدیدا بسته بندی محصولات اهمیت بسیاری پیدا کند. بهر محصولی بسته بندی مخصوص به خود را دراد مثلا سیب زمینی و پیاز در تورهای لنو و راشل بسته بندی می شوند همچنین می توان به محصولاتی مثل کلم سفید، مرکبات را نیز بسته بندی کرد. نحوه استفاده از آن بسیار راحت است. تولید توری بسته بندی و پخش آن توسط کارخانجات ایرانی را همین شرکت های توری به دوش دارند. آن ها پس از این که توری های خود را تولید کردند، آن را به اشکال گوناگونی به سر تا سر کشور توزیع می کنند. فروش توری صادراتی لنو در کشور بسیار بالا بوده و همه ساله میلیون ها عدد را مجموعه ما به فروش می رساند.

شما در هر جای ایران که باشید وقتی سفارش خود را ثبت کردید همکاران ما بلافاصله اقدام به بسته بندی و ارسال آن به باربری را آغاز می کنند.

فروشنده انواع توری بسته بندی کلم

شرکت تولیدکننده توری بسته بندی سیب زمینی

قیمت فروش عمده ی توری انواع کلم و سیب زمینی به موارد مختلفی بستگی دارد. شما هرچقدر سفارش بالایی داشته باشید قیمت توری برای شما پایین تر خواهد بود. خریداران توری، با توجه به بودجه ی خود، توری مورد نیاز خود را خریداری می کنند. خریداران عمده ی توری، اطلاعات زیادی در مورد انواع توری بسته بندی دارند و می توانند بهترین نوع توری را تشخیص داده و خریداری کنند.

بسیاری دیگر از خریداران توری نیز مشکل قیمت ندارند و به دنبال کیفیت بالا در خرید توری هستند. این خریداران با بررسی متریال مورد استفاده در توری، به انتخاب بهترین نوع توری می پردازند و محصول مورد نظر خود را خریداری می کنند.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید