خرید تور پیاز صادراتی کیفیت بالا برای پیاز صادراتی

خرید تور پیاز صادراتی در رنگ های قرمز و زرد با کیفیت بالا مناسب پیاز های صادراتی در شرکت راشا پلاست موجود است و برای نیمه اول سال میتوانید ان را خرید کنید برای نیمه های دوم سال که برداشت انجام میشود از ان استفاده کنید.

 

خرید تور پیاز صادراتی

تور پیاز صادراتی

تور پیاز صادراتی خود را برای بسته بندی پیاز در کیسه های ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ کیلوگرم میتوانید از مجموعه راشا پلاست تهیه کرده و بهترین صادرات را انجام دهید. امروزه بسیار مهم است که تور ها چه ابعادی باشند شکل ظاهری ان ها چگونه باشد. بعضی مواقع اگر شما بهترین محصول را داشته باشید ولی کیفیت تور و بسته بندی شما ضعیف باشد خرید انجام نمیگیرد.

 

 انواع تور موجود در بازار

  • تور پیاز ترکیه ای
  • تور پیاز طرح ترک تور لنو
  • تور راشل
  • تور سوزنی

خرید تور پیاز صادراتی

قیمت تور پیاز به صورت عمده

قیمت تور پیاز در بازارهای تجاری بسته به ترکیب مواد اولیه و نوع توری متفاوت خواهد بود.

توری های جدیدی که از انواع مواد پتروشیمی و پلیمری در تولید آن ها استفاده می شوند، به عنوان مجموعه ای از توری در بازار با قیمت های متفاوتی نسبت به دیگر توری به فروش می رسند.

مشتریان می توانند قیمت تور پیازی و انواع دیگر این محصولات را از طریق سامانه های اینترنتی به طور روزانه و دقیق استعلام بگیرند و از تخفیفات ویژه این فروشگاه ها در زمینه خرید عمده بهره کافی را داشته باشند.

خرید تور پیاز صادراتی

 فروش عمده توری پیاز

فروش عمده توری پیاز برای مراکز و فروشگاه‌های مختلف از طریق سامانه های اینترنتی می تواند با قیمت مناسب ارائه گردد.

فروش عمده این نوع محصولات نیز می تواند به مشتریان کمک کند تا از تخفیفات ویژه ای که در این مراکز به خرید عمده تعلق می گیرد، استفاده نمایند.

 

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید