کارخانه تولید توری پیازی لنو- خرید توری لنو

کارخانه تولید توری پیازی لنو با برند راشا پلاست این افتخار را دارد که با تولید این نمونه توری شما کشاورزان و تاجران عزیز بتوانید پیاز خود را به دیگر کشور ها صادر کنید و بهترین فروش ها را انجام دهید چراکه اصل صادرات بسته بندی محصول است که بسیار مهم و حیاتیست.

کارخانه توری لنو

کارخانه توری لنو

توری لنو با توجه به اینکه بسیار پر کاربرد است برای نگهداری و همچنین صادرات پیاز، به همین دلیل برای اینکه بتوانید توری را با قیمت مناسب تهیه کنید باید قبل از برداشت محصول اقدام کنید چراکه در فصل برداشت سفارش ها بالا میرود و امکان تحویل فوری نداریم و به مشکل میخورید این مطلب را در نظر داشته باشید.

کارخانه توری پیازی لنو

خرید توری لنو پیازی

خرید توری لنو پیازی را در رنگ های سفید، زرد و قرمز در ابعاد مختلف و حجم های ۳۰، ۲۰ و ۱۰ کیلویی میتوانید تهیه نمایید و متناسب با سفارش خودتان پیاز موجود را صادرات کنید. از مجموعه های صادرکننده و تامین کننده پیاز میتوان به مجموعه سودا سه اشاره کرد که گامی بلند برای ارتقا سطح فرهنگ صادرات پیاز و همچنین شناخت این محصول به دیگر کشور ها طی این چند سال ایجاد کرده است.

کارخانه تولید توری پیازی لنو

فروش توری لنو با مناسب ترین قیمت

توری های لنو با توجه به نوع کیفیت و دوخت ان ها در مقایسه با دیگر توری های موجود و همچنین مشابه های خارجی بسیار قیمت به صرفه تری دارد و بسیار کاربردی برای محصول پیاز و سیب زمینی است و همچنین مورد تایید دیگز کشور ها برای بسته بندی محصولات است.

کارخانه تولید توری پیازی لنو

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید