مرکز خرید عمده توری بسته بندی پیاز

مرکز خرید عمده توری بسته بندی پیاز

مرکز خرید عمده توری بسته بندی پیاز این امادگی را دارد تا محصولات خود را به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار دهد. در بازار محصولات باغی و کشاورزی، نحوه‌ی بسته بندی و عرضه‌ی محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. شما اگر بهترین محصول را تولید کرده باشید ولی بسته بندی درستی نداشته باشد بازار فروش خود را از دست می دهید.

یکی از انواع رایج بسته بندی، برای محصولاتی چون پیاز و سیب زمینی که سرعت فساد بالایی دارند، استفاده از توری بسته بندی می‌باشد. این مرکز انواع تورهای بسته بندی این محصول را در اختیار شما خریدان عزیز قرار می دهد. پیشنهاد ما استفاده از توری لنو جهت بسته بندی می باشد.

تولید توری لنو باکیفیت جهت بسته بندی

توری لنو صادراتی

در فرآیند تولید توری لنو باکیفیت جهت بسته بندی پیاز، رعایت استانداردها و استفاده از مواد اولیه مرغوب، تاثیر بسزایی دارد. از جمله مواردی که در تولید توری بسته‌بندی باید مد نظر قرار گیرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. توری باید مقاوم باشد.
  2. توری تولید شده باید در انواع سایزهای مختلف باشد.
  3. رنگ بندی تورها باید متفاوت باشد تا برای هر محصولی بتوان استفاده کرد.
  4. لبه های توری زیگزاگ و یا لب دوزی شود.
  5. قیمت مناسبی داشته باشد تا رغبت برای استفاده از آن وجود داشته باشد.
  6. منافذ توری باید به گونه ای باشد که هوا به خوبی در آن جریان پیدا کند.
  7. جنس توری باید نرم باشد تا روی محصولات خراش و آسیب ایجاد نکند.

بدون شک رعایت این نکات تاثیر مستقیمی بر کیفیت بسته بندی محصولات کشاورزی و جلوگیری از حیف و میل شدن این نعمت های خدادای دارد.

فروش عمده انواع توری بسته بندی پیاز

فروش عمده انواع توری بسته بندی پیاز و سایر محصولات در ابعاد مختلف صورت می پذیرد. شما کافی است سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاهترین زمان محصول خود را دریافت کنید.

تولید کنندگان محصولات زراعی و باغی، میادین میوه و تره بار و شرکت های صادرکننده ی محصولات کشاورزی، از خریدران عمده محصولات ما هستند که می توانند با ما در ارتباط باشند. و جهت سفارش عمده اقدام کنند.

این مجموعه با ایجاد شرایط مناسب زمینه‌ی خرید بهترین و با کیفیت ترین انواع توری بسته بندی پیاز را برای مشتریان خود فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط مستقیم با فروشنده می‌ توانید با شماره تلفن مشاوران فروش که در سایت درج شده است، تماس گرفته و در اسرع وقت ثبت سفارش نمایید.

فروش بهترین توری لنو بسته بندی

فروش تور لنو

فروش توری لنو بسته بندی در کشورمان به صورت عمده انجام می شود. توری ها طبق کاربرد از جنس و سایز مختلف تولید و عرضه می شود.

از توری پلاستیکی در مکان های متنوعی استفاده می شود. برای مثال می توان به توری پلاستیکی گلخانه، توری پلاستیکی طیور و غیره اشاره کرد.

توری های عرضه شده در مجموعه راشا پلاست، از بهترین نوع هستند که برای صادرات محصولات کشاورزان عرضه می شود.

بررسی ابعاد توری پلاستیکی بسته بندی

از جمله عوامل موثر در قیمت گذاری توری در کشور می توان به این ها اشاره کرد:

  1. جنس توری
  2. کیفیت
  3. ابعاد توری
  4. کارایی توری
  5. برند تولید کننده توری
  6. شکل خرید (عمده یا جزئی)

شما با توجه به فاکتورهای گفته شده می توانید محصول خود را انتخاب کنید. در مرکز فروش توری می توانید انواع مختلفی این مدل کالا را مشاهده نمایید.شما برای خرید فقط کافیست سفارش را ثبت کرده تا توری به هر شهری که می خواهید ارسال شود.

فروش انواع توری پلاستیکی بسته بندی

در شهرهای مختلف ایران کشاورزان صیفی جات مثل سیب زمینی و پیاز مشغول به تولید هستند. و این عزیزان برای بسته بندی محصولات خود نیاز به توری و گونی دارند تا این محصولات را بتوانند در بازار داخل و خارج به فروش برسانند.

توری های تولید شده در مجموعه ما به دلیل کیفیت و ابعاد مختلف می تواند برای شما عزیزان مناسب باشد.

بهترین راه برای خرید ارزان و با نرخ مناسب این است که به کارخانه تولیدی مراجعه کنید.

فروش توری پلاستیکی صیفی جات در سال های اخیر به دلیل موارد کاربرد گوناگون آن بالا رفته است. در کنار این برخی از شرکت های تولیدی آن را در تعامل با گروه های بازرگانی به کشورهای مختلفی صادر می کنند.

این ها نشان دهنده این موضوع می باشد که بازرگانی و تجارت این نوع از محصول رونق خوبی دارد. به هرحال کارایی این نوع توری بالا است و خریداران داخلی و خارجی بسیاری دارد.و شرکت های تولیدکننده می کوشند تا بهترین محصول را به بازار عرضه کنند.

توزیع کنندگان گونی توری پلاستیکی کشاورزی این نوع محصولات را معمولاً در نمونه‌ های رولی و کیسه ای ارائه می‌ دهند. که متقاضیان بر اساس نیاز خود می‌ توانند خرید این نوع کالاها را به انجام برساند.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید