تولید عمده توری بسته بندی کشاورزی

تولید عمده توری بسته بندی کشاورزی

تولید عمده توری بسته بندی در صنعت کشاورزی کاربرد بسیاری دارد. امرزه صنعت بسته بندی رشد بسیاری کرده و انواع محصولات کشاورزی با بسته بندی روز به بازار عرضه میشود. توری های تولید شده با بهترین مواد اولیه و با کیفیت عالی تولید و به بازار عرضه می شود. این توری ها در سایزهای مختلف به صورت عمده در این مرکز قابل عرضه می باشد.

قیمت توری بسته بندی پیاز و سیب زمینی

تولید عمده توری بسته بندی کشاورزی

قیمت توری بسته بندی برای محصولاتی مثل پیاز، سیب زمینی، لیمو و … بسته به سایز و کیفیت متفاوت می باشد. این محصولات جایگزین مناسبی برای انواع کیسه گونی می باشد که مانع ورود هوا به محصول می شود. توری های تولید شده به صورت استاندارد می باشد تا در هنگام بسته بندی به راحتی قابل حمل باشد.

عوامل و فاکتورهای مهمی در تعیین قیمت این نوع توری تاثیرگذار هستند که از مهمترین آنها باید به جنس مواد اولیه تولیدی اشاره کنیم.

حجم سفارش مشتری در قیمت توری تاثیر گذار خواهد بود. کشاورزان و عاملین فروش می توانند با ثبت سفارش عمده قیمت مناسب تری خرید خود را انجام دهند.  برخی از این محصولات دارای نخ سر کیسه جهت گره زدن آنها هستند که سبب گرانتر شدن قیمت فروش آنها می شود.

خرید عمده توری بسته بندی صادراتی

انواع توری بسته بندی در سایز مختلف به بازار عرضه می شوند. توری بسته بندی صادراتی بهترین انتخاب بسته بندی صیفی جات می باشد چرا که بسته بندی خیلی شیک و زیبا دیده می شود. البته برای انتخاب این محصولات توجه به وزن و گنجایش حجم آنها اهمیت زیادی دارد که باید متناسب با نوع محصول مانند میوه و سبزیجات انتخاب شود.

با توجه به عرضه انواع توری بسته بندی سیر، صیفی جات، میوه جات و … در بازار سراسر کشور، شما می توانید به صورت غیر حضوری محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. و در کوتاهترین زمان ممکن توری را در شهر خود بدون دردسر تحویل بگیرید. شما با توجه به خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه دیگر نگران قیمت بالای محصول نیستید و به راحتی می توانید قیمت تمام شده محصول خود را کاهش دهید.

اگر در زمینه صادرات یا توزیع کلی انواع توری بسته بندی ارزان فعالیت دارید، برای آگاهی از قیمت ها، سفارش مدل های جدید بر حسب وزن دلخواه و بسته بندی جهت صادرات به کشورهای مختلف، می توانید از طریق سایت تخصصی راشا پلاست اقدام به ثبت سفارش کنید.

تولید کننده توری بسته بندی لیمو و پیاز

تولید عمده توری بسته بندی کشاورزی

در کشور ما تولیدککندگان بسیاری در زمینه تولید انواع توری های کشاورزی مشغول هستند. که این امر باعث قیمت مناسب ایت توری ها در بازار شده. این تولید کننده ها تمام تلاش خود را در جهت تولید یک محصول مرغوب و باکیفیت با استفاده از مواد اولیه درجه یک، دستگاه های پیشرفته و مجهز، نیروهای انسانی متعهد و باتجربه انجام دهند.

و با تولید این محصول عالی هم کمک به مصرف کنندگان داخلی میکنندو هم در بخش صادرات هم فعال هستند.

راهنمای انتخاب بهترین نوع توری بسته بندی

توری بسته بندی از جمله محصولاتی است که برای بسته بندی انواع میوه، صیفی جات و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و در افزایش ماندگاری میوه ها تاثیر بسیار زیادی دارد چرا که سبب شده تا هوا به راحتی از بین میوه های بسته بندی شده در آن عبور نماید.

امروزه برای آنکه مشتریان و متقاضیان بتوانند قبل از انتخاب و خرید با خصوصیات و مشخصات این محصول آشنا شوند، یک طرحی به نام راهنمای انتخاب مطرح شده است که در آن تمامی خصوصیات آن به صورت کامل بیان شده است. میزان ضخامت، نوع جنس و متریال های استفاده شده در فرایند تولید، روش استفاده به منظور افزایش طول عمر، ابعاد، قیمت و غیره از جمله موارد ذکر شده در راهنمای انتخاب می باشد.

بدون شک می توان گفت که توری ها از رایج ترین و بهترین بسته بندی ها برای انواع محصولات کشاورزی می باشد که در دو نوع رولی و متری در بازار عرضه شده تا افراد بر حسب نیاز خود خریداری نمایند. بسته بندی سریع و آسان و همچنین افزایش ماندگاری از جمله مزیت های استفاده از این نوع محصول به شمار می رود.

قیمت خرید توری سیب زمینی

قیمت خرید توری سیب زمینی همانطور که در بالا اشاره شد به عوامل مختلف بستگی داشت. توری سیب زمینی از رنگ زرد تولید می شود. چراکه همرنگ سیب زمینی می باشد و در هنگام بسته بندی به بهترین شکل نمایش داده خواهد شد. توری سیب زمینی در سایز ۱۰ کیلویی ۲۰ کیلویی و ۳۰ کیلویی تولید می شود که بسته به سفارش شما می توانیم محصول را ارسال کنیم.

حال که با انواع اقسام توری و نحوه قیمت گذاری آن آشنا شدید مجموعه راشا پلاست این آمادگی را دارد تا بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید