قیمت گونی شفاف سیب زمینی + گونی شیشه ای

قیمت گونی شفاف سیب زمینی که برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد باتوجه به جنس آن قطعا متفاوت خواهد بود. گونی شیشه ای علاوه بر مورد استفاده سیب زمینی در موااد خوراکی دیگر نیز استفاده می شود.

گونی شفاف سیب زمینی

گونی شفاف سیب زمینی در ابعاد ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ کیلویی تولید و به بازار عرضه می شود. این مدل از گونی ها به دلیل شفافیتی که دارد برای محصولات حساس مورد استفاده قرار می گیرد.

برای گونی شفاف یا گونی شیشه ای نمی توانیم لیست قیمت دقیق تهیه کنیم و قیمت فروش این کیسه با توجه به کیفیت و حجم سفارش های متفاوت می باشد. یکی از عواملی که دلیل این موضوع می باشد قیمت مواد اولیه می باشد و با تغییر کوچک روی قیمت محصول تاثیرگذار است. در حال حاضر نمی توانیم یک لیست قیمت دقیق برای این محصولات تعریف کرد، پس همراه ما باشید تا از قیمت های هر روز با خبر شوید.

از عواملی دیگر که تأثیر گذار در خرید انواع گونی شیشه ای می باشد حجم سفارش شما است که اگر به صورت عمده خرید کنید، تولید کنندگان تمام تلاش خود را می کنند تا با قیمت ارزان تر این محصولات را در اختیار شما بگذارند.

گونی های شفاف را می توان با چاپ زیبا و باکیفیت، برای تبلیغات هم استفاده کرد و با کمترین هزینه برای فروشگاه خود تبلیغات کنید. فروش محصولات خود را با استفاده از کیسه های شفاف چاپی بالا ببرید.

قیمت گونی شفاف سیب زمینی + گونی شیشه ای

قیمت گونی شفاف

قیمت گونی شفاف که برای سیب زمینی، حبوبات، هویج، شلغم، سوسیس و کالباس و … مورد استفاده قرار می گیرد باتوجه به اندازه و چاپ می توان نرخ تعیین کرد.

مراکز فروش اینترنتی زیادی برای تهیه گونی شیشه ای فعالیت دارند. می توانید در خرید اینترنتی جنس، ضخامت، کیفیت و قیمت انواع گونی های شفاف را به سادگی انتخاب و خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی راشاپلاست، آماده فروش عمده با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت می باشد. تولید کننده و عرضه مستقیم و بدون واسطه، توری و گونی می باشد.

گونی شیشه ای باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا موقع خرید با پارگی آن مواجه نشویم. و یا اینکه طعم موادی که گونی از آن ساخته می شود به موادی که با گونی ارتباط مستقیمی دارند اضافه نشود که این امر برای مصرف کننده بسیار مضر می باشد.

گونی های شفاف با کیفیت در چندین مدل وجود دارند که از نوع کدر و شفاف دونوع متفاوت هستند که نوع شفاف از مواد خالص درجه یک و نوع کدرتر آن از مواد قاطی شده تولید می شود.

فروشنده گونی شیشه ای عمده

گونی شیشه ای سیب زمینی

گونی شیشه ای سیب زمینی یکی از نمونه بسته بندی های جذاب می باشد که صادرکنندگان سیب زمینی از آن استفاده می کنند. بسیاری از مشتریان گونی شیشه ای که از ما خرید می کنند به این نکته اشاره می کنند که گونی های خریداری شده باید شفاف، شفاف باشند چرا که محصول باید به وضوح پیدا باشد.

این محصول در نمونه کدرتر هم تولید می شود که برای صادرات مناسب نیستند.

این مدل از گونی شیشه ای استقامت بالایی برخوردار است و جاگیری خوبی برای باری که در داخل آن قرار می دهیم دارد. مدل دیگری که طرفدار زیادی دارد گونی شیشه ای چاپ دار می باشد که این مورد به دلیل شکیل بودن و قابلیت چاپ پذیری بالا اغلب به عنوان یک محصول تبلیغاتی شیک استفاده می کنند.

فروش گونی شیشه ای سیب زمینی، با کیفیت عالی، استحکام و دوام فوق العاده به صورت مستقیم از تولید به مصرف، توسط این مجموعه انجام می‌پذیرد. حذف کلیه‌ی واسطه ها علیرغم مشکلات و چالش های زیاد، با استقبال چشمگیری از طرف مشتریان عزیز در سرتاسر کشور روبرو شده است.

 

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید