گونی شیشه ای در تهران + خرید عمده

گونی شیشه ای به صورت عمده به سرتاسر ایران ارسال می شود. امروزه در بازارهای شهرهای مختلف کشورمان عرضه و فروش گونی شیشه ای بسیار افزایش یافته است.

گونی شیشه ای در تهران + خرید عمده

فروش گونی شیشه ایی

 

فروش گونی شیشه ایی در ایران بسیار بالا بود و علاوه بر بازار داخل بازار صادراتی بالایی دارد. همانطور که همه ما می‌دانیم در ایران انواع مختلفی از گونی های پلاستیکی تولید می گردد که هرکدام از آنها دارای کیفیت و مرغوبیت خاص خودشان می باشند.

جهت خرید رضایت بخش باید نکات زیادی را رعایت کنیم؛ اما قبل از آن بهتر است بدانید که این کالا کارایی زیادی در هنگام جا به جایی دارد و استحکام بسیار زیادی دارد.

عنوانتوضیحات
مزیتمحکم و مقاوم
نوع لایهشیشه ای
رنگسفید
وزن۳۰ گرم

گونی شیشه ای یکی از کالای پرمصرف و پرطرفدار در صنعت کشاورزی شمار می آید کارایی زیادی در بسته بندی محصولاتی مثل سیب زمینی، شلغم، هویج و حبوبات دارد. این کالا مقاومت زیادی را در برابر جابه جایی محصول دارد.

قیمت گونی شیشه ای + خرید و فروش

قیمت گونی شیشه ای نسبت به انواع دیگر این گونی که خاصیت ضد آبی ندارند بالاتر می باشد.

یکی از فاکتورهایی که در تعیین قیمت این محصول بسیار مؤثر است کیفیت آن است، هرچه این محصول مرغوب تر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

شما بر اساس تعداد مورد نیاز خود باید هزینه بپردازید، مسلما هر چه تیراژ شما بالا باشد هزینه شما هم بالاتر خواهد رفت.

نوسانات موجود در بازار باعث شده که قیمت این محصول نیز به صورت روزانه تغییر کرده و به همین دلیل امکان بیان نرخ دقیق آن وجود ندارد.

قیمت این محصول بین ۳۳۰۰ تا ۳۷۰۰ تومان به بازار عرضه می شود.

شما می توانید برای خرید این گونی با مشاورین ما تماس گرفته و سفارش خود را به راحتی ثبت کنید.

گونی شیشه ای در تهران + خرید عمده

خرید عمده گونی شیشه ای

امروزه در فروشگاه های معتبر و شناخته شده فروشندگان بسیاری هستند که برای خرید عمده گونی شیشه ای مرغوب فعالیت زیادی را از خود نشان می دهند. این محصول به دلیل کاربرد فراوانی که دارد مصرف بالایی دارد و اکثر مجموعه های تولید گونی شیشه ای را به صورت عمده خریداری می کنند.

برای سفارش کافیست که شما با ما تماس گرفته و پس از استعلام قیمت سفارش خود را ثبت کنید تا محصول در سریع ترین زمان خدمت شما ارسال شود.

گونی شیشه ای از مهمترین ابزار های برای بسته بندی های اجناس صادراتی و وارداتی به شمار می آید زیرا بادوام بوده و در برابر جا به جایی استحکام بالایی را دارد. فروش آن نیز به صورت عمده انجام می شود و افراد می‌توانند آن را به آسانی خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید