قیمت کیسه های جامبوبگ صادراتی

قیمت کیسه های جامبوبگ در کشور ما بسیار مناسب و استثنایی است و نسبت به مدل های بسته بندی دیگر قیمت کمتر و بهتری دارد و بسیار به صرفه تر می باشد.

کیسه های جامبو بگ

کیسه های جامبوبگ کارایی بالایی دارند و به همین جهت سفارشات بالایی در بازار دارد. برای انتخاب و خرید کیسه های جامبوبگ با کیفیت و درجه یک باید بدانیم که این کیسه ها بسیار ضخیم بوده و به سادگی و آسانی پاره نمی شوند. علاوه بر ضخیم بودن این کیسه ها باید به نوع طراحی دسته های آن دقت کرد که هر چه باکیفیت تر باشد قطعا در هنگام حمل و نقل محصول آسیبی نخواهد دید.

جامبوبگ های بی کیفیت مقاومت بالایی ندارند و با برخورد کوچک ترین اشیاء تیز آسیب می بینند و پاره می شوند اما جامبوبگ های با کیفیت قابلیت چندین بار استفاده را دارد و حتی می توان پس از استفاده آن را دوباره از آن استفاده کرد بدون اینکه ذره ای آسیب دیده باشد.

جامبوبگ در رنگ سفید با بهترین کیفیت به صورت مستقیم و همچنین به صورت عمده ای به فروشگاه ها و مجموعه های کل کشور توزیع و عرضه می شود. این کیسه ها به صورت بسته های 100 عددی به فروش می رسد که حتی این محصول با کیفیت به کشور های دیگر صادر می شود.

کیسه های جامبوبگ در طرح ها و نمونه های مختلف در بازار به فروش می رسد و جلب توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. برخی از خریداران جامبوبگ سفید دسته دار را از کارخانه ها خریداری می کنند و سپس روی آن طرح، اسم، آدرس و مشخصات خود را چاپ می کنند.

فروش انواع گونی جامبو بگ و بیگ بگ

جامبوبگ صادراتی

جامبوبگ صادراتی به صورت های مختلفی طبق درخواست مشتری آماده سازی می شود. صادرات این محصول به کشورهای همسایه انجام می شود.

گونی جامبوبگ، تنوع بالایی در طرح دارد و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. این کیسه ها یکی از محصولات پر فروش است که در سایزهای مختلفی تولید شده و از آن برای پر کردن مواد پودری استفاده می شود. این محصول کارایی بسیار خوبی دارد و به صورت ساده و طرح دار تولید می گردد. عرضه بی واسطه و مستقیم کیسه جامبوبک با مناسب ترین قیمت توسط فروشندگان برتر مشتری را از خریدی ویژه و راحت برخوردار می‌سازد.

میزان فروش سالانه کیسه های جامبوبگ در ایران بالا می باشد، به این دلیل که این محصول یکی از لوازم ضروری برای حمل و نقل محصولات مختلف به شمار می آید. این محصول با انواع مختلف، کاربرد زیادی دارد که به صورت دسته دار و یک سرقیف و دو سرقیف در دسترس مشتری قرار می گیرد که همین تنوع و کاربرد متفاوت، مصرف و میزان فروش آن را بالا می برد.

انواع این محصول از نظر ضخامت نیز با هم تفاوت دارند و به دلیل این که در سایز های مختلفی تولید می شود، مشتری می تواند بهترین و مرغوب ترین نوع آن را با توجه به نیاز خود تهیه و مورد استفاده قرار دهد.

شرکت ها و تولید کنندگان زیادی اقدام به تولید جامبوبگ نمی کنند، زیرا تولید آن سختی هایی دارد و مجموعه های محدودی اقدام به تولید آن می کنند.

فروش انواع گونی جامبو بگ و بیگ بگ

قیمت کیسه های جامبوبگ

قیمت کیسه های جامبوبگ صادراتی را باتوجه به ابعاد و گرماژ و نوع بافتی که به ما می دهید قیمت گذاری می کنند.

فروش کیسه جامبوبگ صادراتی با کیفیت عمده به صورت مستقیم توسط فروشندگان برتر با قیمتی ارزان و استثنایی انجام می گیرد. خرید مستقیم مشتری باعث می شود این محصول را از مرکز پخش اصلی بدون واسطه خریداری کند و از کیفیت اعلا و درجه یک با قیمت واقعی و تولیدی برخوردار گردد.

با سفارش آنلاین می توان واسطه های مختلفی که سبب بالا رفت قیمت کیسه جامبوبگ می شوند را حذف نمود و خیلی راحت و با معاف از هزینه حمل و نقل با برترین خدمات محصول درجه یک را خریداری نمود و خریدی ویژه را به خود اختصاص داد.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید