تولیدکننده جامبو بگ صادراتی

تولیدکننده جامبو بگ در شهرهای مختلف فعال هستند. کیسه جامبو بگ به صورت های مختلف تولید و به بازار های صادراتی و داخلی عرضه می شود.

تولیدکننده جامبو بگ

مجموعه راشاپلاست تولیدکننده انواع کیسه های جامبو بگ در کشور است. این کیسه ها برای جا به جا کردن مواد پودری مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این کیسه ها حمل و نقل راحت خواهد شد.

این کیسه ها برای ظرفیت های مختلفی طراحی شده اند به طور مثال ظرفیت ۵۰۰ کیلو، ۱ تن، ۱٫۵ تن و ۲ تن طراحی برای این کیسه ها انجام می شود. برای تحمل وزن در این کیسه ها از دسته ها و کیفیت های مختلف استفاده می شود تا گونی بتواند به راحتی تناژ مد نظر را طراحی کند.

دسته های کیسه جامبو بگ به مدل های مختلف ۲ دسته ۴ دسته و ۸ دسته دوخته می شود که هر کدام برای کاربردهای مختلف طراحی شده اند. تولیدکنندگان این کیسه ها در تلاش هستند تا بهترین محصول را در اختیار خریداران قرار دهند.

تولیدکننده جامبو بگ صادراتی

کیسه جامبو بگ صادراتی

کیسه جامبو بگ صادراتی یکی از کالاهای پلاستیکی است که در حمل و نقل مواد پودری مختلف، در راستای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نکات مهم در حین خرید کیسه جامبو بگ بسته بندی محصول به شرح زیر می باشد.

ابتدایی ترین توصیه ممکن برای خرید کیسه جامبو بگ مختلف مطمئن بودن از کیفیت است چرا که کیفیت نامطلوب حوادث ناگواری را رقم می زند.

عنوانتوضیحات
ویژگیمقاوم
مشخصهدسته دار ۲، ۴ و ۸ عددی
فروشعمده
نوع۱ تنی و ۱٫۵ تنی

در مقیاس های مشخص، خرید خود را از مجموعه هایی داشته باشید که دارای سابقه کار و همچنین شناخته شده بازار هستند.

به هنگام خرید نیز یکی از ضروری ترین موارد ممکن توجه نوع دوخت و مدل کیسه های جامبو بگ است.

کیسه جامبو بگ پرمصرف و پرتقاضا بوده، به دلیل وجود بایسته های بسیار زیادی در راستای تعیین قیمت خود، دارای شاخص های بسیار زیادی نیز می‌باشد.

قیمت کیسه جامبو بگ + خرید و فروش

قیمت کیسه جامبو بگ باتوجه به مشخص های فراوانی تعیین می شود. کیسه جامبو بگ از جنس پلاستیک است و پلاستیک نیز پایه تولیدی بر مبنای محصولات صنایع پتروشیمی دارد، لذا قیمت نهایی نفت و کالا های وابسته به نفت در تولید کیسه جامبو بگ، می‌تواند بر قیمت نهایی آن تاثیر داشته باشد.

در کنار مشخص شدن قیمت مواد اولیه محصول، می‌توان نیم نگاهی نیز به نوسانات بازار ارز های مختلف یا میزان عرضه و تقاضای این کالا در بازار داشت.

به صورت کلی قیمت حدودی یک عدد کیسه جامبو بگ در حدود ۱۵۰ الی ۲۵۰ هزارتومان قرار دارد.

در صورتی که قصد خرید کیسه جامبو بگ با مشخصات مختلف را دارید، می‌توانید از طریق فیلد های ارتباطی موجود در وبسایت ما، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

تولیدکننده جامبو بگ صادراتی

 

پاسخ به ۲ سوال درباره کیسه جامبو بگ

۱: کیسه جامبو بگ چه انواعی دارد؟

کیسه جامبو بگ در انواع دسته ۲تایی، ۴تایی و ۸تایی موجود است.

۲: کیسه جامبو بگ به چه صورت به فروش می رود؟

کیسه جامبو بگ به صورت بسته بندی های ۱۰۰ عددی به فروش می سد.

 

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید