عرضه کننده انواع توری صیفی جات

عرضه کننده انواع توری صیفی جات

عرضه کننده انواع توری صیفی جات ، توانسته با کمک نمایندگی‌های سطح شهر و سایت‌های طراحی شده برای فروش، این محصول را با قیمتی پایین‌تر از دیگر فروشندگان ارائه دهد تا رضایت مشتری جلب شود.
عرضه کننده انواع توری سعی بر این دارد که همیشه با کیفیت‌ترین مواد اولیه را برای ساخت این محصول پر مصرف در نظر بگیرد. چراکه توری مدام در معرض جابه‌جایی می‌باشد. و به عنوان یک محافظ برای محصول عمل می‌کند پس بهتر این‌ است که مرغوب باشد و به سادگی آسیب نبیند.

عرضه کننده انواع توری

عرضه کننده انواع توری صیفی جات

 

توری انواع مختلفی دارد که هر کدام برای وزنی ساخته شده‌اند. و تفاوت‌های ظاهری هم دارند.
توری از نظر سایز به مختلف می باشد. به طور مثال توری لنو در سایز:

  • ۸۰*۵۰
  • ۷۰*۴۰
  • ۶۰*۳۰

می باشد. و بیشترین مدلی که در بازار به چشم می‌خورد و بیشتر استفاده می‌شود توری سوزنی و لنو می‌باشد.
چرا که برای همگان شناخته شده است، قیمت پایین‌تری دارد و جابه‌جایی آن راحت‌تر می‌باشد.
عرضه کننده انواع توری با توجه به نوع محصول مدل‌های مختلف توری را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد. تا مشتری بتواند با خیال راحت و طبق نیاز مصرفی خود خرید کند.

توری لنو با قیمت مناسب

توری لنو که از جنس پلاستیک می باشد و قیمت مناسبی دارد. و اگر فرد مصرف کننده بتواند محصول مورد نیاز خود را به طور مستقیم و به صورت یک‌جا خرید کند، نتیجه بهتری خواهد دید.
مشتری می‌تواند این‌کار را از طریق نمایندگی‌ها انجام دهد. اما گاهی دسترسی به نمایندگی یا کارگاه‌های تولید محصول کار دشواری است به همین دلیل می‌تواند از اینترنت کمک گرفته و به سایت‌های فروش مراجعه کند که معتبر هستند.
با مراجعه به این سایت‌ها و دیدن انواع محصولات می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. و برای آگاهی از قیمت‌های به‌روز و لحظه‌ای با مشاورین فروش تماس حاصل فرمائید، تا علاوه بر راهنمایی کردن شما برای انتخابی درست، قیمت‌های مناسب و ارزان‌تر را نیز بازگو کنند.
با این روش‌ها شما می‌توانید بهترین توری را تهیه نماید.

کاربرد توری در صنایع بسته بندی

عرضه کننده انواع توری صیفی جات

توری از جنس پلاستیک معمولا برای صیفی جاتی مثل سیب زمینی، پیاز، کلم و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. تا با استفاده از این‌ها بسته‌بندی شکیل‌تر و بهتری داشته باشیم.
و به دلیل سایزهای مختلف توری شما این امکان را دارید که محصول مورد نظر را در بسته بندی های کوچکتر مثل ۲۰ کیلویی و ۱۰ کیلویی هم بسته بندی کنید تا نیاز مشتری را در هر صورتی پاسخ دهید.

تولید کننده توری پلاستیکی با کیفیت عالی

تولید کننده توری پلاستیکی توانسته با توجه به نیاز بازار توری را برای بسته‌بندی هرچه بهتر صیفی جات تولید کرده و به بازار عرضه دارد. تا با استفاده از آن صیفی جات در هنگام جابه‌جایی ضربه کمتری بخورند.
در زمان جابه‌جایی و حمل محصول ممکن است محصولات روی هم قرار گرفته و آسیب ببینند یا له شوند و دیگر برای مصرف مناسب نباشند.

تولید کننده توری لنو پلاستیکی

عرضه کننده انواع توری صیفی جات

 

توری بهترین طرحی است که هم محصول آسیب نبیند و هم هزینه را بتوان کنترل کرد. از این توری پلاستیکی معمولا برای صیفی جاتی مثل موارد زیر استفاده می‌کنند.

  • سیب زمینی
  • پیاز
  • کلم
  • و…

تولیدکننده توری پلاستیکی با استفاده از با کیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه، انواع توری های پلاستیکی را تولید کرده و در اختیار مصرف کننده قرار دهد.
توری لنو یکی از مدل تورهای مناسب صادرات می باشد. که اکثر کشاورزان برای صادرات صیفی جات خود از توری استفاده می کنند.

قیمت توری پلاستیکی لنو

همانطور که می‌دانید توری پلاستیکی لنو از محصولات کاربردی و پر‌مصرف می‌باشد. که از فروش آن به خوبی استقبال می‌شود؛ به همین دلیل فرد تولید کننده سعی خود را می‌کند تا بهترین را ارائه دهد.
قیمت توری لنو هم نیز مانند دیگر محصولات دچار نوسانات قیمتی شده است. و از این بالا و پایین‌های بازار جا‌نمانده است، به همین‌خاطر نمی‌شود برای این محصول قیمتی ثابت را تعیین کرد.
شما اگر مایل به خرید هستید می‌توانید با مشاورین بخش فروش تماس گرفته و یا به صورت حضوری تشریف آورده و لیست به روز‌ترین قیمت‌ها را دریافت کنید.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید