عرضه انواع گونی بسته بندی + تولیدکننده گونی

عرضه انواع گونی بسته بندی + تولیدکننده گونی

 عرضه انواع گونی و توری بسته بندی در مجموعه بزرگ راشا پلاست. حتما شما هم تاکنون گونی ها و توری های مختلفی برای بسته بندی انواع میوه ها و صیفی جات استفاده می شوند را دیده اید. که برای حمل نقل داخلی و صادراتی از کیسه های گونی و توری استفاده شده است.

این بسته بندی ها نوع بسته بندی داخلی یا صادراتی را نشان می دهد. بسته بندی ها برای شناسایی کیفیت و در بعضی موارد برای نشان دادن قیمت محصول به کار می‌رود. خوشبختانه ما توانسته ایم در زمینه عرضه انواع گونی و توری یکی از بهترین ها در منطقه باشیم.

عرضه انواع گونی بسته بندی + تولیدکننده گونی

انواع گونی بسته بندی بر اساس کیفیت

انواع گونی بسته بندی را می توانید در خشکبار و حبوبات مختلف، مخصوصا پسته، تخمه، نخود، لوبیا و… مشاهده نمایید. این محصولات برای بسته بندی به گونی در سایز های مختلف نیاز دارند. و شما در مجموعه راشا پلاست می توانید به راحتی یافت کنید.

از انواع تولید بسته بندی گونی بر اساس کیفیت و نحوه تولید، می توان به دو صورت ابعادی و رولی اشاره کرد که این امکان را فراهم می‌کند تا آن ها را به این دو صورت خرید کنید. یکی از فاکتورهای مهم کیفیت گونی ها، جنس نخ و کیفیت مواد اولیه است که باعث شده فروش و صادرات این محصول در ایران افزایش بسیار چشمگیری یابد.

با سفارش محصول در تیراژ های عمده می توانید قیمت مناسبی این محصول پر مصرف را تهیه کنید. و به راحتی از آن استفاده کنید.

این گونی ها حتماً باید با کیفیت و بافت خوبی داشته باشند که انواع محصول هنگام بارگیری، نگهداری در انبار، حمل و نقل، هنگام صادرات یا واردات بدون هیچ مشکل جا به جا شود. انواع گونی های بسته بندی در ابعاد و رنگ های مختلف تولید می شود. و همین تنوع باعث شده تا در هر صنعتی بتوان استفاده کرد.

عرضه انواع گونی بسته بندی + تولیدکننده گونی

تولید کننده انواع گونی

همانطور که گفته شد فاکتورهای مهمی برای عرضه انواع گونی با کیفیت وجود دارد، مانند: کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید این محصول، تولید با بروزترین دستگاها که باعث جذب مشتری می شود.

خوشبختانه ما توانسته ایم با سال‌ها تلاش و کوشش، افزایش صادرات به خارج از کشور، عرضه محصول باکیفیت و فروش گونی ارزان و با قیمت مناسب، نظر و اعتماد مشتریان زیادی را جلب نماییم و باعث افتخار مجموعه ماست که هم اکنون بهترین تولیدکننده انواع کیسه های گونی و توری شده است.

مجموعه راشا پلاست تولیدکننده انواع توری و گونی این آمادگی را دارد تا بهترین نوع از جنس های تولیدی خود را در اختیار مشتریان قرار دهد.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید