قیمت گونی شیشه ای برای صادرات

قیمت گونی شیشه ای برای صادرات

گونی شیشه ای درواقع برای بسته بندی انواع و اقسام میوه و صیفیجات استفاده می شود. برای اینکه محصولات در بارگیری آسیبی نبینند و دچار مشکل نشوند از گونی شیشه ای استفده می کنند.
مجموعه اینترنتی که در حال حاضر مشاهده می کنید یکی از بزرگترین مراکز فروش و پخش گونی شیشه ای می باشد و یکی از بهترین محصولاتی که با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خویش قرار می دهد، گونی می باشد.

نحوه تولید گونی شیشه ای

معمولاً  گونی شیشه ای که این روزها در بازار کشورمان مشاهده می شود، به دو شیوه رولی و برگه ای تولید می گردد؛ نوع رولی آن برای کسانی که قصد دارند برای محصولات خود سایه بندازند استفاده می شود. نوع برگه ای این محصول برای بسته بندی محصولات استفاده می شود. این دستگاه می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی، میزان فراوانی از گونی ها را تولید نموده و در اختیار مشتریان قرار دهد.

سایزی که بیشتر مورد استفاده مردم می باشد سایز۵۰در۸۰ است به همین دلیل مجموعه راشا پلاست به تولید گونی در سایز ۵۰در۸۰ شروع به فعالیت کرده است و می تواند این محصول را به صورت عمده برای تمامی مشتریان در دو رنگ قرمز بغل مسکش و رنگ سفید فراهم سازد.

خوشبختانه گونی شیشه ای در بازار کشورمان دارای قیمت بسیار مناسب می باشند و می توان با صرف هزینه ای نه چندان زیاد آن را تهیه کرد و از کارایی بی نظیر آن برخوردار شد.

عرضه انواع گونی قرمز بغل مشکی سیب زمینی

خرید انواع گونی شیشه ای

این روزها خرید انواع گونی شیشه ای در کشورمان ایران رونق فراوانی دارد و بسیاری از کشاورزان و باغدارانی که در زمینه تولید و فروش این میوه به فعالیت مشغول می باشند، برای بسته بندی محصولات خود از گونی شیشه ای استفاده می کنند.

این گونی ها دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هستند و متداول ترین رنگ آن ها قرمز بغل مشکی و سفید می باشد.

معمولاً باغداران برای میوه های خود از گونی های آماده ای که در بازار وجود دارد استفاده می نمایند، البته برخی از این افراد نیز ترجیح می دهند گونی اختصاصی خود را سفارش داده و از آن به عنوان بسته بندی میوه و صیفیجات خود استفاده کنند استفاده کنند.

عرضه انواع گونی قرمز بغل مشکی سیب زمینی

فروش انواع گونی در رنگ ها و ابعاد مختلف در کشور

فروش انواع گونی در رنگ ها و ابعاد مختلف در کشور توسط فروشندگان مختلفی انجام می شود. ما می توانیم انواع گونی را از تولید کنیم و به بازار و همچنین برای صادرات تولید کنیم و مشتریان به دو صورت حضوری و غیر حضوری از این مجموعه خرید کنید.

تولیدکننده انواع کیسه گونی + فروش گونی رولی

صادرات گونی شیشه ای

صادرات گونی به خاورمیانه و کشور های همسایه و حوزه خلیج فارس صادر می شود. این محصول ایرانی به دلیل کیفیت بالا توانسته است مشتریان زیادی را در این بازار ها جذب کنند.

قیمت مناسب، دسترسی آسان به محصول، باعث شده این محصول در بازار های این کشور ها مشتریان زیادی داشته باشد.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید