خرید کیسه محافظ خرما + قیمت کیسه خرما

خرید کیسه محافظ خرما جهت محاظت از نخل در مجموعه راشاپلاست با قمیت مناسب امکان پذیر می باشد. به منظور حفظ و پوشش خوشه‌های خرما تا مرحله رسیدن کامل از کیسه‌های محافظ خرما استفاده می‌شود.

کیسه محافظ خرما

کیسه محافظ خرما در ابعاد ۹۰*۸۰ و به صورت دو طرف باز و در رنگ سبز به فروش می رسد.

کیسه محافظ خرما مرغوب به شیوه های متعددی در بازار ها به فروش می رسد. نمونه ای از این محصول صادرات آن ها به کشور عراق است که می تواند سود خوبی را برای تولید کنندگان ایجاد کند.

با پیشرفت علم و تکنولوژی روش هایی نوین برای نگهداری نخل خرما وجود دارد که نگهداری محصولات را برای کشاورزان آسان کرده است.

به طور کلی اگر بخواهیم کیسه محافظ خرما را تعریف کنیم  این محصولات با استفاده از دستگاه های بروز در کارخانه های تولیدی مختلف به طور عمده تولید می شود. این توری ها با توجه به کارایی گسترده ای که دارند نظر اکثر مشتریان بازار ها را با خود همگام کرده اند.

قیمت پنگ پوش نخل خرما

خرید کیسه محافظ خرما

خرید کیسه محافظ خرما باتوجه به نیاز نخلستان دارها به این محصول بسیار راحت می باشد. فقط کافیست برای سفارش این محصول با ما در ارتباط باشید و محصول را در حجم های عمده سفارش دهید. این محصول به دلیل کاربرد و ویژگی های خوبی که دارد بسیار مناسب است.

این محصول از بهترین نمونه های تولید در مجموعه ما می باشد که باری مشتریان عزیز تولید می شود. کیسه محافظ خرما از تابش مستقیم نور خورشید به خوشه‌های خرما جلوگیری کنند.

که این محصول می توانید خرما را از اشعه خورسید در امان نگه دارد. همینطور برای جلوگیری از آسیب حشرات به محصول بسیار مناسب است. و استفاده از این محصول تضمین جلوگیری از آسیب را برای شما به ارمغان می آورد.

همچنین استفاده از کیسه پوشش خرما خوشه‌های خرما را از آفات مختلف در امان نگه می‌دارد.  دیگر وقت آن رسیده است که با نصب کیسه‌های یاد شده خوشمزه‌ترین و سالم‌ترین خوشه‌های خرما را پرورش دهید.

اگر به تولید این محصول باارزش هستید می توانید برای نخل های خود از کیسه پوشش خرما سفارش دهید. همچنین کیسه‌های پوشش خرما یک سری از مشخصات و ویژگی‌هایی را به خود اختصاص داده‌اند. شما نیز قبل از خرید تجهیزات یاد شده مشخصات مربوط به آنها را مورد کنکاش قرار دهید.

قیمت پنگ پوش نخل خرما

قیمت کیسه خرما

قیمت کیسه خرما به آیتم‌های متعددی بستگی دارد. مهمترین آیتم‌های موثر در قیمت کیسه‌های پوشش خرما عبارتند از: تعداد کیسه‌های موجود در بسته بندی، جنس مربوط به کیسه‌های پوشش خرما، ابعاد مربوط به کیسه‌ها و هزینه‌های مربوط به ارسال کیسه‌های پوشش خرما که با این عوامل می توانید محصول را به راحتی سفارش دهید.

در حین نصب کیسه پوشش خرما آن را با دقت بررسی کنید و از سالم بودن کیسه اطمینان حاصل فرمایید. چرا که هرگونه پارگی در کیسه‌های پوشش خرما می‌تواند آسیب زیادی را به خوشه‌های خرما برساند.

 

 

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید