خرید توری پیاز به صورت عمده

خرید توری پیاز به صورت عمده از مراکز تولید در حجم های مختلفی صورت می پذیرد. کیسه توری یکی از نمونه بسته بندی های رایج می باشد که کشاورزان از آن برای صادرات محصول خود استفاده می کنند.

توری پیاز

مراکز مختلفی در داخل کشور، در حال تولید و عرضه توری پیاز هستند. ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع توری پیاز در خاورمیانه است. بازار خرید و فروش این کالا بسیار پررونق می باشد. مجموعه ما سابقه ای درخشان در زمینه تولید توری پیاز و انواع گونی و فروش این محصول دارد. تنوع تولید و کیفیت محصولات از مهم ترین ویژگی های ما در بازار فروش می باشد. با ارائه نمونه های مرغوب و درجه یک، سهم بیشتری از بازار را در دست گرفته ایم.

انواع کیسه توری و گونی ایرانی را به صورت عمده به کشورهای عراق، روسیه، افغانستان و ارمنستان صادر می کنیم. توری پیاز گزینه مناسبی برای بسته بندی ارزان و اصولی کشاورزی است. تمامی محصولاتمان، با استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته دنیا تولید شده اند.

خرید توری پیاز به صورت عمده

خرید توری پیاز

خرید عمده توری پیاز با کیفیت عالی از طریق این سایت اینترنتی به شیوه ای نوین فراهم گردیده است و مجموعه فروش ما توانسته با عرضه و فروش آنها از طریق این وب سایت امکان خرید و سفارش برای سایر متقاضیان را فراهم کند و آنها را با کیفیتی بسیار عالی و مناسب در اختیار خریداران و مصرف‌ کنندگان قرار دهد.

متقاضیانی که قصد خرید عمده توری پیاز با نرخ ارزان و مناسب را دارند می توانند آن را از طریق این سایت به راحتی سفارش داده و خریداری کنند.

توری پیاز در نمونه های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود که در تصاویری که مشاهده می کنید دو نمونه را برای شما به نمایش گذاشته ایم. توری سوزنی که در بالا مشاهده می کنید برای انبار داری و بازار داخل مناسب است ولی نمونه پایین برای صادرات محصول پیاز مناسب بسته بندی می باشد.

این توری ها با دستگاه های بروز بافته و در اختیار مشتری قرار داده می شود. نمونه لنو هم کی دیگر از مدل ها می باشد که برای بسته بندی پیاز صادراتی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت تور پیاز + کیسه تور پیاز

توری پیاز عمده

توری پیاز عمده را از کشورهای مختلف سفارش می دهند که برای همین موضوع ما بهترین نوع از این محصول را تولید و در اختیار مشتریان صادراتی قرار می دهیم.

کشورهایی که خریدار تور از ایران هستند می توان به عراق، افغانستان، روسیه، ارمنستان، لبنان، آذربایجان و … اشاره کرد. سالانه تولید مجموعه ما به میلیون ها عدد می رسد که برای مشتریان خود به سراسر ایران و جهان ارسال می کنیم.

مجموعه راشاپلاست در صنعت بسته بندی محصولات کشاورزی فعالیت دارد و انواع بسته بندی گونی و توری را تولید و در اختیار کشاورزان و صادرکنندگان قرار می دهد.

باتوجه به اینکه کشور ما با مواد اولیه ارزان در کشورمان تولید این محصولات را انجام می دهیم، قیمت ما به نسبت سایر کشورها بشدت رقابتی می باشد و توان ارسال محصول به کشورهای مختلف را داریم.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید