خرید توری پیاز مستقیم از کارخانه

خرید توری پیاز مستقیم از کارخانه برای خیلی از کشاورزان و سورتینگ داران که به صورت عمده خرید می کنند به صرفه خواهد بود.

توری پیاز

توری پیاز به عنوان یکی از محصولات مهم در بسته بندی انواع پیاز برای صادرات می باشد که عمدتاً برای نگهداری یا حمل و جابجایی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای سایزهای متفاوتی می باشد. فروش توری پیاز با نازلترین قیمت به صورت مستقیم و بی‌ واسطه انجام می‌ شود.

توری پیاز یکی از نمونه تورهایی می باشد که دارای ضخامت بیشتری به نسبت سایر نمونه بوده و از کیفیت و مقاومت بالاتری برخوردار است. به همین علت این محصول از ترکیبات متفاوت تری نسبت به سایر نمونه ها در تولید آن استفاده شده است.

در فرآیند تولید توری پیاز با توجه به ترکیباتی که دارد هر کدام از آنها از میزان مشخصی برخوردار می باشند و این عامل می تواند بر افزایش ضخامت، کیفیت و مقاومت توری پیاز تاثیر بسیار زیادی گذارد.

توری پیاز در سراسر کشور که تولیدکننده پیاز هستند دارای مشتریان و متقاضیان زیادی می‌ باشد، به همین علت این محصول به صورت عمده پخش گردیده و در اختیار سایر خریداران و فروشندگان قرار می گیرد.

تور بسته بندی پیاز باکیفیت

خرید توری پیاز

خرید توری پیاز از تولیدکنندگان این محصول که در شهر تهران و همدان فعال هستند بسیار مقرون به صرفه است. عرضه مستقیم توری پیاز با کیفیت در سراسر ایران، این امکان را به بسیاری از خریداران این محصول می دهد تا علاوه بر خرید و سفارش آن به صورت مستقیم و بی واسطه از پرداخت هزینه های اضافی در خصوص خرید و سفارش آن منع گردیده و این نمونه توری پیاز را با کیفیت و با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایند.

یکی از مباحثی که در دنیای کسب و کار وجود دارد، فروش محصول تولید شده است. نوع فروش در میزان سود دهی فروشنده تاثیر زیادی دارد و فرشنده با فروش مستقیم انواع کیسه های بسته بندی با کیفیت عالی در تهران، به سود بالایی دست پیدا می کند.

توری های بسته بندی سیب زمینی و پیازی که ما تولید می کنیم به کشورهای مختلفی از جمله، عراق، افغانستان، امارات، روسیه، لبنان، ازبکستان و… صادر می شود. این کشورها هر ساله سفارشات خود را از مجموعه ما ثبت کرده و بعد از تولید محصول را عرضه می کنند.

قیمت فروش توری سیب زمینی و پیاز (سال 1402)

قمیت توری پیاز در کارخانه

قیمت توری پیاز در کارخانه قطعا مناسب تر از فروشگاهای عرضه این محصول در شهرهای مختلف می باشد. در تولیدی توری پیاز در شهرهای تولیدکننده، محصول به صورت عمده و در حجم بالا تولید می شود و با تولید انبوه نیاز مراکز فروش رفع می شود.

از ویژگی های نمونه توری ها این است که مقاومت زیادی در برابر ضربه دارد و در جا به جایی ها پاره نمی شوند. این محصول در یک سایز تولید نمی شود و در سایزهایی که در بازار مصرف بالاتری دارد عرضه می شود.

محصولات پلاستیکی بسته بندی از پر مصرف ترین پلیمرهای جهان است که در دسته بزرگترین محصولات پلاستیکی قرار می گیرد. کاربرد های فراوانی در صنعت بسته بندی دارد و در سایز های مختلفی تولید می شود. خرید آن طبق نیاز افراد صورت می گیرد.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

یک نظر

  • حسنی گفت:

    با سلام
    کارخانه تولیدی راشاپلاست بهترین نمونه محصولات صادراتی تولید می کند.
    برای صادرات چندین بار از مجموعه شما خرید کردم و واقعا راضی بودم از کیفیت

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Call Now Buttonتماس بگیرید