قیمت تور محافظ خرما + (سال 1403)

قیمت تور محافظ خرما باتوجه به کیفیتی که مجموعه راشاپلاست تولید می کند بسیار با صرفه می باشد و در بسته بندی 500 عدد عرضه می شود.

تور محافظ خرما

تور محافظ خرما از مرغوب ترین تور های تولید شده در کشور ایران است که علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی به سایر کشورهای خارجی که متقاضی این محصول هستند، نیز صادر می شود.

تور خرما از نیازهای هر مجموعه و کسب و کاری است که در صنعت خرما فعالیت می کند. و باید برای محافظت خرما ها از این نوع بپوشش استفاده کرد. از رایج ترین روش هایی که اغلب به منظور عرضه این محصول استفاده می گردد، روش مستقیم یا همان بدون واسطه است.

باتوجه به عرضه مستقیم محصول در مجموعه راشاپلاست این امکان وجود دراد که شما انواع مدل از توری محافظ خرما را با قیمت مناسب دریافت کنید.

خرید توری محافظ خرما

 

اطلاعاتی درباره تور محافظ خرما

توری محافظ خرما را می توان از جمله محصولات بسیار کاربردی دانست که از متریال های مختلف تولید شده که هر یک خصوصیات و مشخصات مربوط به خود را دارا می باشند. پوشش محافظ خرما را می توان از جمله نمونه های این محصول با کاربردهای گسترده دانست.

توری محافظ خرما در اندازه ۹۰*۸۰ در بازار موجود می باشد و اکثرا کشاورزان که نخلستان خرما دارند از این محصول برای پوشش استفاده می کنند.

این نوع پوشش از مزایای بسیاری برخوردا است که می توان به عدم ریختن خرما به زمین، عدم هجوم پرنده و حشرات و جلوگیری از ورود گرد و غبار اشاره کرد.

توری بسته بندی پیازو سیب زمینی، مرکبات و کلم و همچنین سایر بسته بندی ها از نمونه های بسته بندی توری موجود در بازار می باشد. شما با ارائه مشخصات محصول می توانید قیمت بسته بندی دلخواه  خود را به دست بیاورید.

خرید توری محافظ خرما

 

خرید تور محافظ خرما

خرید تور محافظ خرما باکیفیت در بازار فروش نسبت به سایر تور ها از رونق و رواج قابل توجهی برخوردار می باشد که بدون شک دلیل اصلی آن کیفیت فوق العاده، اصل بودن برند، قیمت مناسب و غیره می باشد.

همچنین در کشور ما نیز مانند سایر کشورهای خارجی برخی از افراد به عنوان توزیع کننده به توزیع انواع محصولات گوناگون که بازار و مشتریان به آن نیاز گسترده ای دارند، مشغول می باشند که از جمله آنها می توان به توزیع کننده های تورهای بسته بندی اشاره کرد.

جهت سفارش انواع بسته بندی تور خود می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و در کوتاهترین زمان سفارش خود را دریافت کنید.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید