خرید توری محافظ خرما

خرید توری محافظ خرما که جهت محافظت از خرما ها مورد استفاده قرار می گیرد در مجموعه راشاپلاست امکان پذیر می باشد. کیسه خرمایی در رنگ سبز عرضه می گردد.

ویژگی های کیسه پوشش خرما

  • وجود دو دهنه برای کیسه از بالا و پایین جهت بسته شدن به سرخوشه
  • از حمله پرندگان و حشرات جلوگیری می کند
  • خوشه خرما از گرد و غبتر در امان است
  • در برابر آفات محافظت خوبی دارد
  • از ریختن خرما جلوگیری می کند
  • کاهش عوارض خشکیدگی
  • به راحتی نصب می شود

خرید توری محافظ خرما

توری محافظ خرما

یکی از محصولاتی که مجموعه ما تولید و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد توری محافظ خرما می باشد که استقبال بالایی در این چند سال از آن صورت گرفته است.

اگر شما نیز در زمینه تولید و کشت خرما مشغول هستید، می توانید از این محصول که از محصول شما محافظت می کند استفاده کنید.

کیسه توری خرما معمولا در بسته بندی‌های ۸۰۰ عددی عرضه می‌شود. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود و تعداد نخل‌هایی که دارید، از حداقل تعداد ان استفاده کنید.

همچنین توجه نمایید که کیسه‌های پوشش خرما به شکل توری هستند. کیسه پوشش خرما می‌تواند خوشه‌های خرما را در برابر گرمای شدید و حشرات موذی محافظت نماید.

شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با کیسه پوشش خرما هم اکنون با همکاران ما در ارتباط باشید. چرا که از این طریق می‌توانید مطالب ارزنده‌ای را جویا شوید. از سوی دیگر با نصب کیسه‌های پوشش خرما می‌توانید محصول درجه یک و باکیفیتی را تولید کنید.

خرید کیسه محافظ خرما

خرید کیسه محافظ خرما از طریق راه های مختلفی صورت می پذیرد. شما می‌توانید از وب سایت راشاپلاست بهترین انواع این کیسه‌ها را خریداری کنید. هدف از تولید کیسه‌های پوشش خرما تولید محصولات کشاورزی درجه یک می‌باشد.

برخی از افراد کیسه‌های پوشش خرما را با اسم توری‌های محافظ خرما نیز می‌شناسند. شما می‌توانید با خیال آسوده بهترین انواع کیسه‌های مذکور را از همین وب سایت تهیه نمایید.

مجموعه تولیدی ما سعی دارد تا ارزان‌ترین انواع کیسه و توری‌های حفاظتی را به فروش برساند. شما نیز می‌توانید با توجه به قدرت مالی خود بهترین انواع کیسه‌های پوشش خرما را سفارش دهید.

خرید توری محافظ خرما

قیمت کیسه های پوشش خرما

قیمت کیسه های پوشش خرما به عوامل مختلفی بستگی دارد که به چند مورد آن اشاره می کنیم.

مهمترین آیتم‌های موثر در قیمت کیسه‌های پوشش خرما عبارتند از:

  1. ابعاد مربوط به کیسه‌ها
  2. تعداد کیسه‌های موجود در بسته بندی
  3. جنس مربوط به کیسه‌های پوشش خرما
  4. هزینه‌های مربوط به ارسال کیسه‌های پوشش خرما.

بسیاری از مشتریان ما کیسه پوشش خرما مورد نیاز خود را به شکل اینترنتی تهیه می‌کنند. چرا که خرید آنلاین مزیت‌های بسیار زیادی را به دنبال دارد. تا قبل از گرم شدن هوا و پیدا شدن حشرات موذی کیسه‌های پوشش خرما را خریداری و مورد نصب قرار دهید.

بدون شک با استفاده از کیسه پوشش خرما می‌توانید شیرین‌ترین و باکیفیت‌ترین خوشه‌های خرما را پرورش دهید. امروزه کشاورزان کشورمان اهمیت بسیار زیادی را به کیسه‌های پوشش خرما قائل هستند. چرا که به مزیت‌های استفاده از این تجهیزات حفاظتی پی برده‌اند.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید