گونی توری پیاز و سیب زمینی

گونی توری پیاز و سیب زمینی که امروزه کاربرد بسیاری در بسته بندی محصول پیاز و سیب زمینی دارد ار فروش بالایی برخوردار است. بسته بندی از مهم ترین بخش ها برای فروش محصول می باشد.

توری سیب زمینی

توری سیب زمینی در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. نوع گونی توری سیب زمینی به توری هایی گفته می شود که مثل کیسه هستند و برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید بی واسطه توری سیب زمینی را با بهترین کیفیت و دوخت را از مجموعه ما بخواهید. مجموعه ما امکان خرید به صورت عمده را برای شما عزیزان مهیا و آسان کرده است تا بتوانید به راحتی اقدام به خرید آن کنید.

توری سیب زمینی عمده ای یکی از مهم ترین و ضروری ترین کالا برای بسته بندی محصولات کشاورزی می باشد که امروزه در انواع رنگ ها، سایز ها و طرح های گوناگون توسط تولید کنندگان حرفه ای و مجرب در این زمینه تولید می شود.

این محصول فوق العاده در میان کشاورزان و افراد صادرکننده جایگاه ویژه ای را داراست، چرا که به راحتی و بدون هیچ دغدغه می توان استفاده کرد. این محصول را اگر می خواهید با تضمین کیفیت خریداری کنید بهتر است به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه کنید.

خرید عمده توری لنو جهت بسته بندی سیب زمینی

گونی توری پیاز

گونی توری پیاز که در رنگ قرمز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد نیز در مجوعه راشاپلاست تولید و به دست مشتریان می رسد. این محصول که مصرف بالایی در بین پیازکاران دارد هر ساله توسط مجموعه راشاپلاست میان آنها توضیح می شود.

هنگام خرید به نکات ذیل توجه فرمایید:

  • این محصول از بهترین مواد خام توسط کادری حرفه ای و مجرب با استفاده از دستگاه های مخصوص در طرح ها و رنگ های متنوع و منحصر به فردی تولید می شود.
  • توجه داشته باشید جنس محصول باید مرغوب و درجه یک باشد تا در برابر هر گونه فشار و یا ضربه مقاوم باشد و پاره نشود.
  • نوع تولید آن باید بسیار عالی انجام شده باشد تا به خاطر یک بار استفاده درز های آن باز نشود.
  • فاصله نخ ها طوری باشد که موقع پر کردن پیاز شکیل و زیبا دیده شود.

فروش کیسه توری پلاستیکی عمده

فروش تور پیاز

فروش تور پیاز با مناسب ترین قیمت در ایران با کیفیتی اعلا و قیمتی باور نکردنی در مرکز فروش ما انجام می شود و به دلیل قیمت بسیار مناسب آن باعث شده تا مشتریان زیادی جذب آن شوند.

مرکز فروش ما طی سال ها سابقه زیاد در زمینه تولید و فروش انواع توری و گونی توانسته گامی بزرگ در جهت جلب رضایت عموم مردم بردارد و جزء معتبر ترین و پر فروش ترین انواع مراکز در سطح کشور باشد.

قیمت توری پیاز باتوجه به نوع بافت وو نحوه تولید متفاوت خواهد بودو مجموعه راشاپلاست تولید توری لنو و راشل را به صورت عمده انجام می دهد.

شما عزیزان جهت خرید می توانید به صورت حضوری و غیرحضوری مراجعه کرده و این محصول را خریداری کنید. ارسال بار توسط مجموعه ما به تمام استان های کشور در سریع ترین زمان صورت می پذیرد.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید