کارخانه تولید شید گلخانه

کارخانه تولید شید گلخانه را می توانید با یک سرچ ساده در گول پیدا کنید. امروزه انواع شید گلخانه مرغوب به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند، در بازار داخل و صادرات افرادی بسیاری به دنبال خرید هستند.

کارخانه تولید شید گلخانه

شید گلخانه

توزیع کننده شید گلخانه مرغوب، این محصول و انواع محصولات خود را در سراسر کشور با قیمت تولید عرضه می کند، دلیل این کار عدم وجود واسطه گران و توزیع مستقیم محصولات می باشد.

هنگام خرید اینرول های شید علاوه بر قیمت، باید کیفیت آن را نیز در نظر داشته باشید چرا که می خواهید بابت محصولی با کیفیت، هزینه پرداخت نمایید و از آن استفاده کنید.

مشخصات وزنی و پوشانندگی انواع توری سایبان
وزن توری در هر متر مربعسطح پوشش به ازای یک کیلوگرممیزان سایه اندازی (تراکم بافت)
۵۵ گرم۱۸ متر مربعتوری سایبان ۳۰ %
۷۰ گرم۱۴٫۵ متر مربعتوری سایبان ۵۰ %
۷۵ گرم۱۳ متر مربعتوری سایبان ۶۰ %
۱۰۰ گرم۱۰ متر مربعتوری سایبان ۸۰ %
۱۲۵ گرم۸ متر مربعتوری سایبان ۹۰ %

تولید شید گلخانه

تولید شید گلخانه توانسته است نیاز ما به بازار خارجی را برطرف کند و همچنین صادرات این محصول را به کشورهای دیگر داشته باشیم. امروزه استفاده از شید گلخانه برای ساختمان ها و گلخانه ها بسیار گسترده شده است که دلیل آن همانطور که از نامش مشخص است، خاصیت سایه اندازی می باشد.

این توری ها در درصدهای مختلف برای مصارف متفاوت تولید می شود و همچنین عرض های آنها باهم فرق دارد تا مشتریان با هر عرضی که نیاز دارند خرید خود را انجام دهند. یکی از مهم تریم مزیت های این تورها این است که با درصد و عرض های مختلفی تولید می شود.

تولیدکنندگان این محصول سعی می کنند که با بهترین کیفیت تور شید را به دست مشتری برسانند. با این حال شما باید در هنگام خرید از کیفیت محصول مطمئن شوید. این کار ملزم به این است که از مراکز و تولیدکنندگان معتبر خرید خود را انجام دهید.

کارخانه تولید شید گلخانه

کارخانه شید گلخانه

کارخانه شید گلخانه راشاپلاست توانسته است محصولات مختلفی را به فروش برساند. شید گلخانه به دلیل مصارف بالایی که دارد توانسته است جای خود را به خوبی در بازار باز کند.

یکی از راه های خرید شید گلخانه مرغوب ارزان، خرید مستقیم از تولید کنندگان می باشد. امروزه خریداران عمده و یا شرکت های بازرگانی که به تعداد زیادی از شید گلخانه و کیسه های راشل برای فروش و صادرات نیاز دارند، به صورت مستقیم از تولید کنندگان خرید خود را انجام می دهند.

ایجاد راهنمای خرید انواع شید گلخانه و توری راشل بصورت عمده به خریداران امکان می دهد تا بهتر بتوانند محصول مورد نظر خود را با سایز و برند دلخواه سفارش داده و در اسرع وقت دریافت کنند. امروزه دو روش خرید حضوری (آفلاین) و خرید غیرحضوری (آنلاین) موجود می باشد که روش دوم بسیار رایج تر است.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید