پاکت کامپوزیت روکش کاغذ

پاکت کامپوزیت روکش کاغذ یا کیسه کامپوزیت از ۳ لایه تشکیل شده است که لایه داخلی آن از جنس پلی پروپیلن (PP) و لایه وسط آن مخلوطی از جنس پلی پروپیلن و پلی اتیلن (لمینت) و لایه بیرونی از جنس کاغذ سفید یا قهوه ای (کرافت) میباشد. این محصول در طرح و اندازه مختلف می تواند تولید و عرضه شود.

قیمت گونی کامپوزیت عمده

 

پاکت کامپوزیت روکش کاغذ

پاکت کامپوزیت روکش کاغذ یکی از نمونه های دیگر محصولات کامپوزیتی می باشد که مصارف خاص خود را دارد. کیسه های کامپوزیتی در بازار از کارایی بالایی برخوردار می باشد و همین امر موجب رونق صنعت پاکت سازی شده است.

تولید کیسه های کامپوزیت در انواع گوناگونی صورت می گیرد. مجموعه ی ما جزو معتبرترین مراکز در زمینه ی پذیرش سفارش انواع کیسه و گونی کامپوزیت با کیفیت بی نظیر می باشد.

فروش بی واسطه پاکت کامپوزیت با قیمت استثنایی از طریق سایت های معتبر ثبت سفارش می شود.

صادرات پاکت کامپوزیت

صادرات پاکت کامپوزیت در چند سال اخیر از ایران به دلیل کیفیت و قیمت مناسب باصرفه می باشد. راه های مختلفی برای صادرات پاکت کامپوزیت از کشور ایران به دیگر کشور ها وجود دارد و انتخاب هر کدام از این راه ها بسته به شرایط و پارامتر های مختلف متفاوت می باشد.

کیسه کامپوزیت تولید شده در ایران به دلیل قیمت مناسبی که نسبت به سایر کشورها نیز صادر می شود. این محصول به دلیل کیفیتی خوبی که در ایران تولید می شود خواهان خوبی از کشورهای منطقه دارد.

تولید کننده گونی لمینت + قیمت گونی لمینت

تولید پاکت کامپوزیت

تولید پاکت کامپوزیت در کشور ما توسط تولیدکنندگان تولیدکنندگان زیادی در سطح کشور این محصول را تولید نمی کنند و تعداد محدودی در این زمینه از گونی ها فعال هستند. خریداران گرامی باید دقت داشته باشند که سفارش خود را در تولیدهای قدیمی و بنام ثبت کنند تا جنسی مرغوب و با کیفیت را تحویل بگیرند.

مجموعه راشاپلاست همیشه تضمین کننده ی کیفیت بالای اجناس خود بوده و پاکت کامپوزیت روکش کاغذ را با قیمت هایی فوق العاده به خریداران عرضه می نماید. دوام و ضخامت مناسب، زیبایی کار، بسته بندی درجه یک و تنوع زیاد از جمله ویژگی های پاکت کامپوزیت روکش کاغذ موجود ما می باشد.

صاحبان کارخانه های صنعتی بزرگ که محصولات پودری بسته بندی می کنند، همواره می توانند کیسه های کامپوزیت مورد نیاز خود را در حجم های عمده نزد ما سفارش داده و در کمترین زمان ممکن سفارشات خود را به بهترین نحو تحویل بگیرند. در صورت هرگونه سوال و ابهامی می توانید با کارکنان ما ارتباط برقرار کرده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید