قیمت گونی توری پیاز

قیمت گونی توری پیاز از مواد درجه ساخته شده اند و به خاطر داشتن مزایای زیاد، نسبت به نمونه های دیگر متمایز شده اند و انواع مختلفی از آن ها با قیمت های متفاوت در بازار به فروش می رسند.

گونی توری پیاز

گونی توری پیاز در ابعاد مختلف می باشد که می توان به سایزهای ۸۰*۵۰، ۷۰*۴۰ و ۶۰*۳۰ اشاره کرد. قیمت انواع گونی توری پیاز مرغوب بستگی به تشخیص فروشنده ها و نوع عرضه آن ها دارد که در این فروشگاه اینترنتی با توجه به این که از روش عرضه مستقیم استفاده می شود، محصولات به قیمت مناسب به مشتری ها فروخته می شود.

توری پیاز در رنگ های زرد و قرمز و به صورت سفارش رنگ سفید موجود می باشد. توری پیاز قرمز بیشترین فروش و سفارش را دارد.

کارخانه تولید توری پلاستیکی + فروش توری

قیمت گونی توری پیاز

گونی توری پیاز جدیدترین محصول تولید شده در این زمینه است که با داشتن ویژگی های خاص خود باعث شده جایگزین کیسه های قدیمی خواهد شد.

در زیر بع سه ویژگی خاص این گونی توری پیاز اشاره خواهیم کرد که عبارتند از:

۱٫قابلیت صادرات

به دلیل اینکه کشور ما تولیدکننده مواد اولیه پلاستیکی می باشد توانسته ایم این محصول را علاوه بر بازار داخل صادرات آن را نیز انجام دهیم. صادرات آن به کشورهای مختلفی مانند عراق، روسیه، پاکستان، ترکنستان و آذربایجان انجام می شود.

۲٫ابعاد مختلف

این کیسه ها قابلیت تولید در سایزهای مختلف را دارد و در صورت سفارش عمده می توانیم به صورت سفارشی با هر ابعادی تولید را شروع کنیم.

۳٫افزایش ماندگاری صیفی

گونی توری پیاز بهترین گزینه برای نگهداری از مرکبات و صیفی جات تازه هستند و با توجه به مواد به کار رفته در آن ها، تاثیرگذاری زیادی در کند کردن روند خراب شدن و فساد مواد دارد و با استفاده از آن ها ماندگاری مواد بالاتر رفته و مدت زمانی بیشتری سالم می مانند.

از این ویژگی گونی توری پیاز برای صادرات صیفی جات تازه به کشورهای مختلف بهره می برند و بدین ترتیب محصولات خود را سالم و بدون هیچ آسیبی به دست مشتری های خارجی می رسانند.

پخش توری لنو در رنگ بندی مختلف

خرید گونی توری پیاز

خرید گونی توری پیاز که در دومدل لنو و راشل موجود می باشد بسیار رونق پیدا کرده است. تقاضا برای گونی توری پیاز با توجه به افزایش اطلاعات مردم از ویژگی های مهم آن افزایش یافته است و اگر قصدخرید گونی توری پیاز مرغوب را دارید، می توانید به طور مستقیم و بی واسطه خرید خود را انجام دهید تا از کیفیت و قیمت آن اطمینان حاص نمایید.

خرید بی واسطه گونی توری پیاز مرغوب با استفاده از اینترنت و مراجعه به فروشگاه آنلاین بسیار رایج شده است و شما به راحتی می توانید با صرفه جویی در وقت و هزینه های اضافی، بهترین جنس را با پایین ترین قیمت و بدون واسطه از خود تولیدکننده خریداری نمایید.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید