قیمت گونی توری پیاز + تور لنو

قیمت گونی توری پیاز که شبکه های بافتی ریزتری به نسبت نمونه سوزنی دارد متفاوت است. این مدل توری به توری لنو معروف است و شرکت های کمی این محصول را تولید می کنند.

پخش توری لنو در رنگ بندی مختلف

گونی توری پیاز

گونی توری پیاز، یکی از محصولات کشاورزی است که در شکل مربعی یا مستطیلی بافته می‌شود و برای بسته بندی کردن پیاز، سیر و سبزیجات دیگر به کار می‌رود. این محصول در بازار به صورت رولی و یا ابعادی به فروش می‌رسد و از آن برای بسته بندی مواد غذایی نیز استفاده می‌شود.

توری پیاز با استفاده از موادی همچون نخ پلی‌استر، پلی‌پروپیلن، پلی‌اتیلن و یا پلی‌وینیل کلراید ساخته می‌شود. هر یک از این مواد، به دلیل خواص مختلفی که دارند، در بافت توری پیاز به کار می‌روند. به عنوان مثال، نخ پلی‌استر به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت و رطوبت، برای تولید توری پیاز استفاده می‌شود.

توری پیاز، به دلیل خواص حفاظتی که دارد، در صنایع مختلف به کار می‌رود. به عنوان مثال، در صنعت کشاورزی، از توری پیاز برای بسته بندی و حمل و نقل محصولات کشاورزی بهره می‌برند.

همچنین، در صنایع تولید پلاستیک، از توری در بسته بندی اشیاء پلاستیکی که نیاز به بسته بندی دارند، استفاده می‌شود. در صنایع غذایی نیز، از توری پیاز برای بسته بندی مواد غذایی مانند سبزیجات، میوه‌ها و گوشت استفاده می‌شود.

قیمت گونی توری

قیمت گونی توری پیاز، بسته به کاربرد و نوع ماده اولیه‌ای که در ساخت آن به کار رفته است، متفاوت است. در بیشتر موارد، توری پیاز به صورت عمده به فروش می‌رسد و قیمت آن بر حسب وزن و تعداد رول‌هایی که در هر بسته قرار دارد، تعیین می‌شود.

به طور مثال، قیمت یک بسته ۱۰۰۰ عددی توری پیاز با وزن ۱۰ کیلوگرم، می‌تواند بین ۲٫۱۰۰٫۰۰۰ هزار تا ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ هزار تومان باشد. با این حال، در بازار فروش خرده، توری پیاز بر اساس اندازه و شکل آن به فروش می‌رسد و قیمت آن در اینجا نیز متفاوت است.

به طور مثال، قیمت یک عدد توری پیاز با شکل مربعی و اندازه ۵۰ در ۸۰ سانتی‌متر، می‌تواند بین ۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان باشد.

در بعضی موارد، توری پیاز با رنگ‌های مختلف نیز تولید می‌شود. بسته به نوع رنگ، قیمت آن ممکن است تغییر کند. به طور کلی، در بازار فروش، توری پیاز با رنگ‌های قرمز و زرد به صورت متداول دیده می‌شود. قیمت توری پیاز با رنگ سفید، به دلیل کیفیت بالاتر، بیشتر از دیگر رنگ‌هاست.

همچنین، قیمت توری پیاز بسته به نوع بافت آن نیز متفاوت است. بافت توری پیاز می‌تواند شیب دار یا مستطیلی باشد، که قیمت آن‌ها با هم تفاوت دارد. به طور کلی، توری پیاز با بافت شیب دار، بیشتر به دلیل زیبایی و قابلیت استفاده بیشتر، قیمت بالاتری دارد.

فروش کیسه توری پلاستیکی عمده

توری لنو

توری لنو از بهترین نمونه تور می باشد که جهت صادرات محصولات باکیفیتی مثل پیاز، سیب زمینی، کلم، مرکبات و … به کار می رود. توری لنو در سایز های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود.

توری ۸۰*۵۰، ۷۰*۴۰ و ۶۰*۳۰ از نمونه های روتین بازار می باشد که جهت سفارش می توانید اقدام کنید.

همچنین سایزهای سفارشی خود را می توانید در تیراژ بالا در مجموعه سفارش دهید.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید