قیمت کیسه توری پیاز راشل + تور سیب زمینی

قیمت کیسه توری پیاز و سیب زمینی باتوجه به نوع کیسه که راشل، لنو و یا سوزنی است متفاوت می باشد. کیسه های توری یکی از بهترین محصولاتی هستند که از آن ها جهت بسته بندی صیفی جات و مرکبات مورد استفاده قرار می گیرند.

کیسه توری راشل

با توجه به خاصیت آنتی یو وی این کیسه ها در مقابل آفتاب مقاوم بوده و رنگ آن تغییر نمی کند. این توری در داخل ایران و همچنین در صادرات مصرف بالایی دارد.

به همین جهت کارخانجات تولیدی در شهرهای مختلف از جمله همدان و تهران به تولید انبوه این محصول می پردازد، بنابراین فروش عمده کیسه توری پیاز به صورت حضوری و اینترنتی از این کارخانه ها انجام می شود و مشتریان زیادی را به سوی خود جذب نموده است.

با توجه به مصرف بالای کیسه توری پیاز به جهت این که به راحتی قابل استفاده هستند، بنابراین کارخانجات زیادی در سراسر کشور به تولید انواع مختلفی از این محصول می پردازند تا بتوانند نیاز جامعه را برآورده سازند.

از جمله این کیسه های توری بسته بندی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیسه توری لنو
  • کیسه توری راشل
  • کیسه توری سوزنی
  • کیسه توری جورابی

به همین جهت مشتریان برای خرید مستقیم کیسه توری پیاز بصورت عمده می توانند به کارخانجات سازنده این محصول در سراسر کشور مراجعه نمایند، اما راهی ارزان تر و باصرفه تر مراجعه به سایت های این کارخانجات سازنده و خرید غیرحضوری این محصولات می باشد.

قیمت کیسه توری پیاز راشل + تور سیب زمینی

فروش کیسه توری پیاز

خرید و فروش کیسه توری پیاز به صورت مستقیم و غیر مستقیم در مراکز تولید و پخش این محصول انجام می گیرد.

با توجه به این که این کیسه ها دارای بند می باشد به همین جهت استفاده فراوانی دارند.

با توجه به اینکه کشورهای همسایه ما مثل عراق، پاکستان، ترکمنستان، روسیه و … در حوزه کشاورزی فعال هستند نیاز به انواع کیسه ها در این کشور ها به چشم می خورد. مجموعه راشاپلاست تولیدکننده انواع محصولات بسته بندی توانسته است علاوه بر پوشش بازار داخل در صادرات نیز موفق عمل نماید.

از آنجایی که این کیسه ها دارای ویژگی های مختلفی می باشد به همین جهت بسیار پرطرفدار هستند.

برخی از ویژگی های کیسه توری به صورت زیر می باشد:

  • میوه ها و سبزیجات با استفاده از این کیسه های توری به راحتی بسته بندی می شوند.
  • با استفاده از این محصولات در مدت زمان کمتری بارگیری را انجام می دهید.
  • در رنگبندی و سایز بندی مختلف تولید می شوند.
  • کیسه ها از دوام و مقاومت بالای برخوردار هستند.

خرید عمده کیسه توری پیاز

مرجع خرید و فروش انواع کیسه توری پیاز به طور گسترده ای به عرضه این محصولات می پردازد.

از آنجایی که این کیسه توری پیاز از قابلیت های بالای برخوردار می باشند، به همین جهت دارای مصرف بسیاری نیز هستند.

معمولا اگر به تولیدکننده مراجعه نمایند انواع متنوعی از کیسه های توری مواجه خواهید شد که برخی از آن ها به صورت زیر هستند:

  • توری لنو مخصوص صادرات
  • توری راشل مخصوص بازار داخل و صادرات
  • توری سوزنی مخصوص بازار داخل

در ساخت این کیسه ها از بهترین تکنولوژی ها روز و مواد اولیه باکیفیت استفاده شده است به طوری که سالانه صیفی جات و مرکبات زیادی توسط این محصولات بسته بندی می شود و به کشورهای دیگر صادر می گردد.

معمولا این مراجع به صورت های حضوری و اینترنتی به عرضه این محصولات می پردازند تا مشتریانی با توجه به شرایط خود به خرید انواع کیسه توری پیاز بپردازند.

قیمت کیسه توری پیاز راشل + تور سیب زمینی

فروش عمده کیسه توری پیاز راشل

در گذشته مردم برای بسته بندی صیفی جات از سبدهای چوبی استفاده می کردند و به همین دلیل به دنبال محصولی بودند که بتواند با استحکام بالا جایگزین مناسبی به جای این تولیدات قدیمی باشد.

همین امر باعث شد تا تولید کنندگان داخلی با بکارگیری علم و تجربه خود انواع بسته بندی های جدید را با کیفیت بالا تولید کنند که بتواند بهترین جایگزین باشد.

تجزیه پذیری مهمترین ویژگی این تولیدات است که باعث آلودگی طبیعت نمی شود، امروزه مردم به وفور از این محصولات بروز استفاده می کنند.

فروش عمده کیسه توری پیاز صادراتی در شهرهای مختلف باعث شده تا مصرف کنندگان بتوانند با کمترین هزینه نیاز خود را تامین کنند.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید