قیمت پلاستیک uv برای گلخانه

قیمت پلاستیک uv برای گلخانه نسبت به پلاستیک گلخانه عادی بالاتر است و عرض ۱۰ متری آن با یو وی ۵ درصد در حال حاضر بین ۸۸۰۰۰ تا ۹۴۰۰۰ تومان می باشد.

پلاستیک گلخانه uv

پلاستیک گلخانه uv یکی از مرغوب ترین انواع پلاستیک جهت احداث گلخانه است و می توانید با قیمت مناسب از تولیدکنندگان دریافت کنید.

این پلاستیک گلخانه از مواد اولیه مرغوب تشکیل شده و دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد. بعد از انواع پلاستیک موجود در بازار پلاستیک گلخانه uv نیز گزینه مناسبی برای صادرات این محصول می باشد.

سفارش های مختلف از عرض و درصد یو وی متفاوت به صورت عمده قابل ثبت و ارسال می باشد. این پلاستیک ها نسبت به پلاستیک های عادی سنگین تر می باشند.

محصولات گلخانه ای از جمله محصولاتی هستند که از ایران به کشور های همسایه صادر می شود؛ بنابراین بحث بسته بندی و نگهداری آن از جمله بحث های مهم در امر صادرات محسوب می شود.

قیمت پلاستیک uv برای گلخانه

قیمت پلاستیک گلخانه uv

قیمت پلاستیک گلخانه uv در در صدهای مختلف تفاوت دارد و در کل حجم خرید، عرض درخواستی و در صد یووی در قیمت تاثیرگذار هستند. نایلون‌های گلخانه عمدتا از جنس پلی‌اتیلن هستند. پلاستیک گلخانه‌ای؛ راشاپلاست دارای خاصیت Anti UV، شامل ۵ درصد و ۱۰ درصد هستند؛ که به حفاظت گیاهان در برابر اشعه فرابنفش کمک می‌کند، از طرفی این افزودنی طول عمر پوشش گلخانه را در برابر نور خورشید افزایش می‌دهد.

پلاستیک گلخانه uv دارای ویژگی مختلفی است که عبارت اند از:

  • پلاستیک های آنتی یووی شفاف و سبک هستند
  • بی‌نهایت انعطاف‌پذیر و بادوام
  • عمر طولانی دارند

قیمت پلاستیک uv برای گلخانه

تولیدکنندگان پلاستیک گلخانه uv

یکی از مصارف بسیار زیاد از پلاستیک گلخانه uv مربوط به گلخانه های کشاورزی بوده است. پلاستیک گلخانه uv به وفور در بازار عرضه می شود و بیش ترین میزان فروش را به خود اختصاص داده است.

همچنین گفته شده است که احداث گلخانه ها از دو پلاستیک ساده و یو وی دار انجام می شود که در سایز های مختلفی به بازار عرضه می گردند.

کشور ایران یکی از تولیدکنندگان پلاستیک گلخانه uv در جهان به شمار می رود و در بسته بندی فروش محصولات گلخانه ای بیش ترین سهم را دارد. البته از بهترین تولیدات ایران، پلاستیک گلخانه uv بوده است و این کیسه ها توسط متخصصین تولید و وارد بازار می شود.

با توجه به افزایش جمعیت و به دنبال آن افزایش نیاز غذایی در نقاط مختلف جهان، بحث تولید محصولات گلخانه ای به یکی از مهم ترین موضاعات تبدیل شده است.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید