قیمت فروش عمده توری سیب زمینی

قیمت فروش عمده توری سیب زمینی

قیمت فروش عمده توری سیب زمینی و پیاز و سایر صیفی جات می تواند نسبت به کیفیت و سایز درخواست متفاوت باشد. جهت درخواست قیمت می توانید با ما درا رتباط باشید.

توری سیب زمینی و صیفی جات

قیمت فروش عمده توری سیب زمینی

 

برای انبار و نگهداری سیب زمینی و سایر صیفی جات و جهت حمل و نقل آسان آن یکی از مناسب‌ترین انواع ابزارها و وسایل توری است که معمولاً سایز بزرگ ۵۰*۸۰ دارد و قادر به نگهداری ۳۵ کیلو سیب زمینی می باشد. تا به این ترتیب کسانی که به این وسیله نیاز دارند پس از آگاه شدن از قیمت تور سیب زمینی نسبت به درخواست و سفارش آن برای خود به هر تعداد و به آدرسی که در نظر دارند اقدام کنند و به این ترتیب این تئور ها را به دست آورند.

 

فروش عمده بسته بندی توری

انواع صیفی جات پس از برداشت از زمین نیاز به بسته بندی دارند که تور یکی از این بسته بندی ها می باشد. یکی از مناسب ترین توری ها برای این محصول توری لنو و راشل پلاستیکی است که هم امکان تولید آن در ابعاد بزرگ وجود دارد و همین که بافت تار و پود آن بسیار متراکم است. و امکان خروج محصول از آن وجود ندارد به همین خاطر این محصول مورد توجه کسانی که در زمینه بسته بندی صیفی جات فعالیت دارند قرار گرفته است..

یکی از ویژگی‌های خاص توری ها همان طور که گفته شد چسبندگی و تراکم تار و پود است و این باعث می‌شود که محصول از آن خارج نشود.

نکته قابل توجه بعدی در مورد این محصول مقاومت قابل توجه آن در برابر نور خورشید است. چون گاهی این توری ها از چند ساعت یا چند روز را در مقابل نور خورشید در مزرعه باقی می مانند و جنس آنها به گونه ای است که نور خورشید نباید تاثیری بر کیفیت آن بگذارد.

ابعاد این تور ها همان طور که گفته قبلا شده باید دقیق باشد تا به این ترتیب این محصول برای صادرات به بازارهای جهانی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین کارخانه‌های تولیدکننده تورهای بسته بندی در داخل کشور فراوان هستند. و چنانچه محصولات آنها یکدست و مطابق با نیاز کشورهای همسایه نباشد طبیعتاً فروش این محصول آسان نخواهد بود.

دیگر ویژگی این تورها ها رنگ خاص آنها است. که اکثر مواقع به رنگ قرمز یا زرد هستند و این وجه تمایز آنها از گونه‌های دیگر است همچنین رنگ‌هایسفید و سبز نیز برای این تور ها به فراوانی وجود دارد.

فروش توری سیب زمینی و پیاز

قیمت فروش عمده توری سیب زمینی

توری سیب زمینی و پیاز در سایز مناسب آن توسط کارخانجات زیادی در کشور تولید می‌شود. و ماده اولیه این توری ها یعنی پلی اتیلن در داخل کشور فراوان است. و معمولاً با قیمت ارزانی به دست مشتری می رسند. البته افزایش پلی اتیلن چند سال گذشته باعث شده قیمت این توری ها نیز نسبت به سابق چند برابر افزایش یابد.

قیمت این محصول به نوع پلی اتیلن مورد استفاده در آن بستگی دارد به این معنی که اگر از پلی اتیلن درجه یک در ساخت آن استفاده شود طبیعتاً قیمت آن نسبت به تورهای دیگر بیشتر است.

انواع مختلف قیمت برای این محصول در بازار وجود دارد. که مشتریان انواع توری می‌توانند برای استعلام قیمت این محصول با فروشنده و کارخانه اصلی تولید کننده این توری ها که در کشور فراوان هستند از طریق این سایت ارتباط برقرار کنند و اطلاعات ارزشمندی در مورد نرخ روز این محصول برای خود به دست آورند.

قیمتی که در این سایت به خریداران پیشنهاد می شود کمک بسیار زیادی به آنها در صادرات این محصول خواهد کرد. و به این شکل این توری ها به راحتی در کشورهایی همچون عراق و افغانستان که نیاز شدیدی به آن دارند فروش می‌رود.

این توری ها با وجود قیمت بسیار ارزانی که نسبت به بسیاری از کالاهای دیگر دارد می تواند محصول صادراتی بسیار خوبی باشد. و صادرکننده به سرمایه کمتری برای این تجارت پرسود نیاز خواهد داشت تا با حداقل سرمایه بیشترین سود به دست آید.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید