قیمت تور پیاز و سیب زمینی

قیمت تور پیاز و سیب زمینی را می توانید با مشخصاتی که اعلام می کنید و تناژ درخواستی از مجموعه راشاپلاست استعلام بگیرید. تور پیاز و سیب زمینی از پرمصرف ترین نمونه ها در بازار می باشند.

قیمت تور پیاز

قمیت تور پیاز راشل و لنو را به صورت کیلویی می توانید استعلام کنید. توری ها با توجه به نوع کاربری آن ها از جنس های پلی اتیلن و پروپلین و با بهترین کیفیت تولید می شوند تا در حمل و نقل پاره نشوند. در این میان توری های پلاستیکی با توجه به قیمت مقرون به صرفه، رنگ بندی متنوع، کیفیت بالا و سایز بندی های مختلف از یک سو و انعطاف در طراحی نوع های خاص جهت کاربری های خاص مورد استقبال در صنعت کشاورزی قرار گرفته است.

این شرکت با تولید توری پیازی عمده و فروش توری پلاستیکی درجه یک سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است. بسته بندی این توری ها باتوجه به نوع توری از ۵۰۰ تایی تا ۲۰۰۰ تایی می تواند باشد. در صورت سفارش از شهری شما می توانید به راحتی محصول را در شهر خود از طریق باربری یا اتوبوس دریافت کنید.

قیمت تور پیاز و سیب زمینی

تور پیاز و سیب زمینی

تور پیاز و سیب زمینی از مواد اولیه نخ با جنس های مختلف به تولید می رسند. تور پلاستیکی در صنایع مختلفی استفاده می شود که یک مورد آن در کشاورزی می باشد که برای بسته بندی میوه هایی مثل مرکبات و صیفی جاتی مثل پیاز، سیب زمینی و کلم مورد استفاده قرار می گیرد. پس از تولید مهمترین چیزی که در هر کارخانه تولید توری پلاستیکی مورد توجه قرار می گیرد مقاومت تورهای تولید شده در مقابل حمل و نقل میباشد که دارای اهمیت بالایی است.

یکی از مهم ترین کاربرد تورهای پلاستیکی در بخش بسته بندی محصولات صادراتی می باشد که در جا به جایی نباید دچار مشکل شوند.

توری های راشل و لنو برخلاف تور های صنعتی که بیشتر در صنایع و ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند بیشتر در بخش بسته بندی  محصولات کشاورزی و صادرات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

توری بسته بندی در سه نوع راشل، لنو و سوزنی تولید می شوند که بسته به نیاز خود می توانید این محصولات را خریداری نمایید.

قیمت تور پیاز و سیب زمینی

عرضه مستقیم تور پیاز

عرضه مستقیم توری پیاز ارزان از طریق این سایت امکانپذیر است شما نیز می توانید با خرید عمده این محصول از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید خرید اینترنتی علاوه بر آسایش در خرید بسیار مقرون به صرفه و صرفه جویی در زمان را برای شما فراهم می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید تور پیاز و سیب زمینی ارزان قیمت می توانید از طریق شماره های درج شده با مشاوران ما در تماس باشید.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید