قیمت تور پیاز تهران

قیمت تور پیاز در تهران و سایر شهرها به دلیل هزینه های جانبی که دارد قطعا متفاوت خواهد بود. گروه راشاپلاست تولیدکننده انواع توری های مختلف توانسته است این محصول مصرفی را به دست مشتریان خود برساند.

تور بسته بندی پیاز

تور بسته بندی یک راه جدید برای صادرات صیفی جات از جمله پیاز و سیب زمینی به کشورهای دیگر است. با زحمت و سختی که کشاورزی در ایران دارد این انصاف نیست محصولات کشاورزان در بسته بندی مناسبی قرار گیرد.

انواع تورهای بسته بندی برای شما مشتریان عزیز قابل خرید می باشد ما میخواهیم هم در هزینه های شما صرفه جویی شود و هم محصولات کشاورزی شما دور ریخته نشود.

البته ناگفته نماند این که ما از هر کیسه ای باید برای مصرف خود استفاده کنیم. برای صادرات از جمله پیاز و سیب زمینی از کیسه ای ۲۰ و ۳۰ کیلویی لنو و راشل استفاده می شودکه محصول به صورت شیک بسته بندی شده و به کشورهای مختلف ارسال می شود.

قیمت تور پیاز تهران

تولید توری پیاز و سیب زمینی

تولیدکنندگان زیادی در زمینه تولید و عرضه انواع کیسه های توری فعال هستند و توری راشل و لنو یکی از بهترین نمونه های شناخته شده در میان آن ها می باشد.

انواع تور بسته بندی در کشور ایران در ابعاد مختلفی با توجه به نیاز مشتری عرضه می شود تا برای نگهداری برخی محصولات کشاورزی از آن ها استفاده شود. کیسه بسته بندی راشل به دلیل داشتن بند در سر آن بهترین گزینه برای بسته بندی راحت محصول می باشد.

توری بسته بندی برای نگهداری چه محصولاتی مورد استفاده قرار می گیرد؟

  • سیب زمینی
  • کلم سفید
  • پیاز

با بسته بندی این محصولات در این توری ها و صادرات آن به کشورهای دیگر، باعث می شود که خریدار، محصول کامل بهداشتی و مرغوب دریافت نماید.

فروش توری ته منگنه دار + تور پیاز

قیمت تور پیاز

قیمت تور پیاز در بازار و بستگی به اندازه طرح آن می باشد البته و فروش تور پیاز از طریق سایت  فروشگاه‌ آنلاین به طور مستقیم و بدون واسطه امکان پذیر است.

تولید کنندگان، انواع توری پیاز را به گونه ای ساخته اند که برای نگهداری این محصول بسیار مناسب باشد و همین امر باعث جلوگیری از تولید و رشد باکتری و قارچ خواهد شد.

کشور ایران، با عرضه بهترین کیسه توری، در داخل کشور، علاوه بر تامین نیازهای داخلی، صادرات این کالا را به صورت گسترده انجام می دهد.

سیب زمینی و پیاز ما چندین سال است که مورد توجه کشورهای مختلف همسایه قرار گرفته است برای همین ما از این تورهای بسته بندی برای صادر کردن صیفی جات که در کشور‌های روسیه و دیگر کشورهای همسایه کشت بالایی نمی‌شود استفاده کرده‌ایم.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید