قیمت توری پیاز ۳۰ کیلویی

قیمت توری پیاز ۳۰ کیلویی که در بازار از سفارش بالایی برخوردار است باتوجه به قیمت مواد اولیه دست خوش تغییر شده است.توری پیاز ۳۰ کیلویی سایز ۵۰ در ۸۰ می باشد.

توری پیاز ۳۰ کیلویی

توری پیاز ۳۰ کیلویی به صورت قرمز و در مدل های لنو و راشل در بازار موجود می باشد. خرید مستقیم توری پیاز ۳۰ کیلویی با بهترین کیفیت، از طریق این سایت بسیار معتبر امکان پذیر می باشد. توری تولید شده در رنگ های قرمز و زرد برای مدل لنو و زرد، قرمز، نارنجی و بنفش برای راشل تولید و به بازار عرضه می شود.

توری پیاز لنو به صورت گونی شکل و توری پیاز راشل به صورت نخ دار می باشد که هر دو جهت صادرات محصول مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش کیسه توری پلاستیکی عمده

قیمت توری پیاز

قیمت توری پیاز به عوامل مختلف بستگی دراد که چند مورد از آنها را در این جا مطرح می‌کنیم تا شما عزیزان با آن‌ها آشنا شوید:

۱) یکی از این پارامتر های تاثیر گزار کیفیت و مرغوبیت توری پیاز می باشد. بنابراین هرچه کیفیت این محصول بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالا می رود اما توجه داشته باشید.

۲) همچنین خرید با واسطه و بی‌واسطه نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارند.

۳) حجم سفارش نیز در قیمت تاثیرگذار خواهد بود.

قیمت توری پیاز ۳۰ کیلویی بسیار عالی و پرطرف دار می باشد که با قیمت بسیار کمی نیز به دست شما عزیزان می رسد. بسته بندی این تورها ۱۰۰۰ عددی می باشد. به دلیل کشت انبوه پیاز در کشور ما سالانه حجم بالایی به کشورهای مختلف صادر می شود و به همین جهت تورهای بسته بندی یکی از پرکاربرد ترین نمونه ها هستند.

تور طرح ترک پیاز و سیب زمینی

فروش توری پیاز

فروش توری پیاز ۳۰ کیلویی با نازلترین قیمت سبب شده است، خریداران و مشتریان و مصرف کنندگان، محصول بسیار با کیفیت و مرغوب را با قیمت بسیار ارزان و مناسب دریافت نمایند. به دلیل تولید مستقیم این محصول افراد بسیاری با ما در ارتباط هستند و فروش مجموعه ما به دلیل انبوهی از مشتریان بالا می باشد.

شما از طریق سایت راشاپلاست پلاست می توانید با ما در ارتباط باشید. با پیغام به واتساپ و یا سایر شبکه های اجتماعی می توانید عکس محصول خود را ازما دریافت کرده و در صورت تایید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید