فروش کیسه سیب زمینی + کیسه توری

فروش کیسه سیب زمینی با شرایط فروش مشخصی از طریق مراکز اینترنتی در سراسر ایران به مشتریان ارائه می گردد. همچنین قیمت فروش کیسه سیب زمینی زیر نظر تولید کنندگان و براساس نوع مواد اولیه تعیین می گردد.

فروش کیسه سیب زمینی + کیسه توری

کیسه سیب زمینی

مجموعه راشاپلاست به عنوان اولین تولید کننده انواع کیسه سیب زمینی در ایران شناخته شده می باشد.

این تولیدی با بهره گیری از بهترین دستگاه های تولید انواع کیسه سیب زمینی با برندهای داخلی و وارداتی توانسته است نظر اکثر مشتریان را به خود جلب نماید.

در این مرکز محصولاتی با ۳ مدل کیسه سیب زمینی تولید می شوند. عرض ها و متراژ های تولید محصولات در این مرکز نیز بسیار زیاد است.

کیسه سیب زمینی شده در این مرکز دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را از دیگر محصولات در بازار محصولات پلاستیکی متمایز کرده است. برخی از این خواص به شرح زیر است:

  • سایز بندی مختلف
  • رنگ بندی مختلف
  • مقاوم بودن

جزو ویژگی های منحصر به فرد تولیدات این مرکز است.

کیسه توری سیب زمینی

کیسه توری سیب زمینی که چند سالی است جز انواع کیسه های بسته بندی شده انتخاب بسیار مناسبی است خصوصا برای بسته بندی محصولات کشاورزی

این کیسه ها بسته به نوع محصول در وزن های مختلف تولید می شوند و از لحاظ کیفیت با سایر انواع برابری می کنند و به همین دلیل مشتریان زیادی هم دارد.

کیسه توری صادراتی نسبت به کیسه توری معمولی که به طور ساده بسته بندی شده اند قیمت بالاتری دارد.

این افزایش قیمت به سبب این است که تولید کیسه توری صادراتی سخت تر است و زحمت بیشتری می برد و همچنین مواد به کار رفته در آن فرق دارد.

شما برای خرید این کیسه توری صادراتی می توانید به فروشگاه ها و یا مغازه های عرضه کننده پلاستیک مراجعه نمایید. ولی برای خرید های عمده با خود مراکز تولید ارتباط بگیرید.

بازار خرید توری لنو در قیمت ارزان

 

فروش کیسه سیب زمینی

فروش کیسه سیب زمینی در نمونه های مختلف و همچنین سایزهای متفاوت جهت بازارهای داخلی و صادراتی در این مرکز انجام می شود. از کیسه های توری در بسته بندی سیب زمینی، پیاز، مرکبات و … استفاده می‌شود. این محصول در طول و عرض های متفاوت تولید و روانه بازار می شود.

و با توجه به محصول مد نظر می تواند طول و عرض آن از طرف مشتری تعیین گردد. این محصول باکیفیت در فروشگاه های معتبر کشور قابل خریداری است.

مشتریان توجه داشته باشید اگر به دنبال خرید ارزان تر کیسه سیب زمینی هستید باید از سایت های معتبر ایرانی بازدید کرده و برای این منظور کافی است با مشاورین واحد فروش شرکت ما در ارتباط باشید.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید