فروش ویژه استرچ غذایی ۱۴ میکرون

استرچ غذایی ۱۴ میکرون که به سادگی سلفون نیز شناخته می شود، ماده ای طبیعی و پلاستیکی مانند است که از ترکیبات گیاهی ساخته می شود. از نظر فنی، سلفون پلیمر مشتق شده از سلولز است. این یک فیلم نازک و مقاوم است که می تواند شفاف یا غیر شفاف باشد. فروش ویژه استرچ غذایی ۱۴ میکرون توسط ما با بهترین قیمت ها انجام می شود.

فروش ویژه استرچ غذایی 14 میکرون

معرفی استرچ غذایی ۱۴ میکرون

معرفی استرچ غذایی 14 میکرون بافت استرچ غذایی با کیفیت بسیار صاف و براق است. اگر می خواهید لمس خاصی به آن اضافه کنید، می توانید فیلم را چروکیده و دوباره آن را بکشید تا جلوه ای شبیه به اثر باد در آب ایجاد شود. گرامر سلفون ۳۰ گرم در متر مکعب است. این یک پلاستیک بسیار سبک است.

از ویژگی های بارز استرچ غذایی صادراتی مقاومت در برابر کشش، صدایی که هنگام چروک شدن تولید می کند و سهولت پارگی آن است. این فیلم پلاستیکی به خوبی مقاومت در برابر نیروهای کششی (کششی) را دارد اما برش آن ضعیف است: برش آن با گیوتین یا قیچی بسیار آسان است.

ماده ای زیست تخریب پذیر و ایمن برای بسته بندی مواد غذایی است، بنابراین، کاغذ سلفون به طور گسترده ای برای بسته بندی کوکی ها، ساندویچ ها و بسته بندی میوه و سبزیجات استفاده می شود. همچنین به طور گسترده ای به عنوان کاغذ بسته بندی و به عنوان یک ماده صنایع دستی استفاده می شود.

سلفون توسط شیمی دان ژاک براندنبرگر ایجاد شده است. هدف اولیه وی ایجاد سفره هایی بود که ضد آب باشند و مایعات را مانند پارچه جذب نکنند. این شیمی دان سوئیسی ۱۰ سال طول کشید تا ایده خود را کامل کند. افزودن گلیسیرین به مخلوط کلیدی بود: مواد را نرم می کند.

نام کاغذ سلفون با کلمات سلولز و دیافانوس شکل گرفته و در سال ۱۹۱۲ به ثبت رسیده است. در همان سال یک شرکت تولید آب نبات آمریکایی شروع به استفاده از سلفون برای بسته بندی آب نبات های خود کرد.

عرضه کنندگان استرچ غذایی ۱۴ میکرون

عرضه کنندگان استرچ غذایی 14 میکرون ما یکی از معتبر ترین عرضه کنندگان استرچ غذایی ۱۴ میکرون هستیم. برای تهیه سلفون، الیاف گیاهی در قلیایی حل می شوند. اولین قدم ساختن محصولی به نام ویسکوز است. از مواد مختلف می توان به عنوان الیاف گیاهی استفاده کرد. پنبه، کنف و چوب بیشترین اجزای مورد استفاده هستند.

سپس ویسکوز تحت فرآیند اکستروژن قرار می گیرد. اکسترود تکنیکی است که مواد مایع یا نیمه مایع را از طریق شکاف عبور می دهد. با اکسترودر ویسکوز یک ورق تخت بدست می آید. سپس این ورق با اسیدی مورد حمله قرار می گیرد که آن را دوباره به سلولز تبدیل می کند. این روش همچنین برای ساختن الیاف گیاهی معروف به ریون استفاده می شود.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید