فروش عمده نایلون عریض کشاورزی در بازار

یک نوع نایلون موجود در کارخانه پلاستیک به عنوان نایلون کشاورزی یا نایلون گسترده معروف است. این نوع نایلون فقط در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و در صنایع مانند خودروسازی قابل استفاده نیست. نایلون کشاورزی که به عنوان نایلون با زاویه دید گسترده نیز شناخته می شود، در اشکال مختلفی از جمله تک، دوتایی و چند لایه تولید می شود که با افزایش ضخامت آن کیفیت افزایش می یابد. اگر می خواهید درباره ی نایلون عریض مشکی، نایلون عریض ارزان، نایلون عریض کیلویی، قیمت نایلون عریض، نایلون عریض گلخانه ای، انواع نایلون عریض، فروش ویژه نایلون، نایلون عریض درجه۱، قیمت روز نایلون عریض، نایلون عریض ایرانی و… اطلاعاتی را به دست آورید، مطالعه ی مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود.

فروش عمده ای نایلون عریض مشکی کشاورزی در بازار

خرید اینترنتی نایلون عریض کشاورزی با کیفیت تضمینی

خرید اینترنتی نایلون عریض کشاورزی با کیفیت تضمینینمایندگی فروش نایلون قابل تجزیه در کشور به طور عمده طبق حجم خریداران در حجم های مختلف به فروش می رسد. پلاستیک ها از جمله موادی هستند که به هر طریقی می توانند با گرما شکل های مختلف به خود بگیرند. پلاستیک در همه جا استفاده می شود. اگر به اطراف خود نگاه کنید، پلاستیک هایی پیدا خواهید کرد که کاربرد زیادی دارند.

اما از آنجا که زیست تخریب پذیر نیستند، آنها یک مشکل اساسی برای زندگی بشر هستند. این امر منجر به تولید نایلونهای قابل تخریب شد. همانطور که می دانید پلاستیک چند صد سال طول می کشد تا تجزیه شود.

اما امروزه پلاستیک هایی تولید شده اند که در کمتر از پنج سال تجزیه می شوند و به طبیعت باز می گردند. یک محقق ایرانی نایلون یا پلاستیک تولید کرده است که تقریبا ۵ ثانیه طول می کشد تا تجزیه شود. این نوع پلاستیک ها محلول در آب هستند و بهترین نوع پلاستیک برای استفاده در بیمارستان ها است.

معتبرترین نمایندگی نایلون عریض مشکی گلخانه ای

معتبرترین نمایندگی نایلون عریض مشکی گلخانه اینمایندگی های مختلف تولید و عرضه ی انواع نایلون مشکی برای مصارف گلخانه ای و … در شهر های مختلف کشور موجود هستند که مصرف کنندگان و خریداران می توانند به آن ها مراجعه کرده و با توجه به میزان و کاربرد مورد نظر و مورد نیاز خود اقدام به خریدن این گونه نایلون ها نمایند.

پروتئین پلاستیکی پلاستیک است که از نشاسته، پوست میگو، کشک و غیره ساخته می شود. از این پلاستیک ها برای بسته بندی گوشت یا میوه استفاده می شود. سایر مصارف پلاستیک پروتئین نیز در داروهای دارویی استفاده می شود. در مورد داروهای کپسول نیز همین مورد وجود دارد. این نوع پلاستیک ها به راحتی تجزیه می شوند.

نرخ روز انواع نایلون عریض برند راشا پلاست

نرخ روز انواع نایلون عریض برند راشا پلاستراشا پلاست به دلیل حذف واسطه ها و فروش مستقیم کارخانه به مشتری و همچنین تنوع مواد اولیه مورد استفاده بهترین قیمت را به شما پیشنهاد می دهد. قیمت نایلون پهن و نایلون ضخیم بر اساس قیمت مواد اولیه پتروشیمی است، بنابراین برای اطلاع از قیمت دقیق با مشاورین شرکت های تولید کننده ی پلاستیک مشورت و صحبت نموده و میزان نایلون مورد نیاز خود را با توجه به میزان مصرف و کاربرد تهیه کنید.

هم خریداران و هم فروشندگان باید از قیمت برش نایلون در انواع مختلف آگاهی داشته باشند. اگر مشتریان ابتدا قیمت کالایی را دریافت کنند می توانند براساس بودجه خود کالای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

تولید کننده بزرگ نایلون عریض کشاورزی کیلویی

تولید کننده بزرگ نایلون عریض کشاورزی کیلوییابعاد بزرگ برای تولید نایلون گسترده در نظر گرفته شده است. این نوع نایلون در عرض ۲، ۴، ۶، ۸، ۱۰ و ۱۲ متر تولید و فروخته می شود. البته عرض در نظر گرفته شده برای این نوع نایلون کاملاً به سفارش مشتری بستگی دارد.

ضخامت مورد استفاده در تولید نایلون کشاورزی یا زاویه دید عریض نیز بین ۳۰ تا ۴۰۰ میکرون متغیر است. نایلون با ضخامت پهن تر مقاومت بیشتری در برابر سایش دارد. البته برای استفاده از نایلون کشاورزی به عنوان سقف باید از تجهیزات ویژه و همچنین ستون های فلزی مخصوص استفاده کنیم.

این ستوان ها می توانند این نایلون ها را به تنهایی نگه دارند. نایلون کشاورزی (نایلون گسترده) قابلیت نورپردازی خوبی را فراهم می کند. نایلون کشاورزی شفاف است و می تواند نور را به محیط منتقل کند، که برای رشد گیاه بسیار مناسب است.

نایلون عریض کشاورزی با جنس درجه یک

نایلون عریض کشاورزی با جنس درجه یکنایلون های عریض در صنعت کشاورزی بسیار محبوب هستند. می توان در ساخت و ساز به عنوان پوشش های بتونی و عایق بندی سقف از آن ها برای جلوگیری از ورود گرما یا سرما استفاده کرد. در حمل و نقل بار محافظت از بارندگی و اثرات خارجی قابل استفاده هستند.

برای کشاورزی و دامداری و برای عایق بندی مکان های مورد نظر و نگه داشتن دمای دام در محل مورد استفاده قرار می گیرند. نایلون های گسترده بر حسب کیلوگرم به فروش می رسند. وزن نایلون ها شامل وزن نایلون و پد میانی است.

کارخانه های درجه دو وسه معمولاً نایلون های مات با یک لوله میانی بسیار سنگین تولید می کنند. وقتی وزن لوله میانی زیاد است، گرچه نایلون را به ازای هر کیلوگرم ارزانتر خریداری می کنید، اما همیشه گران خریده اید. متوسط وزن لوله های پلیکا در وسط نایلون های پهن ۵ کیلوگرم است. عرض نایلون ۱ متر و ۲ متر و ۳ متر و ۴ متر و ۵ متر و ۶ متر و ۷ متر می باشد.

موارد استفاده از نایلون عریض مشکی

موارد استفاده از نایلون عریض مشکیاستفاده از نایلون کشاورزی یا نایلون گسترده در بخش های مختلف کشاورزی رایج است از جمله در:

  • سقف گلخانه ها
  • برا بعضی قسمت های ساختمانی
  • رشد قارچ
  • برای دام

نایلون گسترده همانطور که از نام آن مشخص و مبرهن است، برای گلخانه های کشاورزی و ارقام زراعی (گلخانه های بام، تولید قارچ و غیره) استفاده می شود، از دیگر نایلون های گسترده می توان برای مصارف ساختمانی استفاده کرد. به دلیل قرار گرفتن در معرض عوامل بیرونی مانند تابش نور خورشید و تماس مستقیم با باکتری ها و سایر میکروارگانیسم ها و عوامل طبیعی، از مواد ضد ویروسی و ضد باکتری (ضد باکتریایی) استفاده می شود و ویژگی های جدیدی در این نوع نایلون ها ایجاد می شود. بسته به نوع کاربرد یا همان نوع نایلون مورد استفاده نیز می توانید آن را در ضخامت های مختلف از مراکز متعدد و مختلف فروش این گونه نایلون ها سفارش دهید.

ارزانترین نایلون عریض با بهترین کیفیت ویژه کشاورزی

ارزانترین نایلون عریض با بهترین کیفیت ویژه کشاورزیهمانطور که می دانید از این نوع نایلون برای بام استفاده می شود، به همین دلیل در معرض آفتاب قرار دارد، بنابراین می تواند UV را تثبیت کند تا از UV دور بماند. این باعث افزایش عمر و مقاومت نایلون گلخانه می شود.

در مناطقی که هوا بسیار سرد است از این نوع مواد افزودنی در داخل نایلون ها استفاده می شود تا از فرار گرما از گلخانه جلوگیری شود و از ریزش دمای گلخانه جلوگیری شود. افزودنی IR باعث صرفه جویی در انرژی، کاهش ساییدگی و پارگی تجهیزات گلخانه ای و کیفیت محصول می شود.

می توان گفت که این مکمل یک افزودنی مادون قرمز است که بیشتر در مناطقی با سرعت باد بالا استفاده می شود، همچنین مقدار این افزودنی با سرعت باد هماهنگ می شود تا خشکسالی و شکنندگی را کاهش دهد. شامل ویژگی های زیر می باشد:

  • استحکام بالا در برابر آسیب های جسمی به عوامل خارجی
  • از اتلاف گرما جلوگیری می کند.
  • انتقال مفید و تنظیم رشد به دلیل شفافیت نایلون
  • مقاومت بالا در برابر تماس با گازهای گلخانه ای
  • انعطاف پذیری و کشش بالا

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید