فروش عمده شید گلخانه

فروش عمده شید گلخانه توسط تولیدکنندگان برای خریدران می تواند بسیار به صرفه باشد. شید گلخانه در عرض ها و درصد تراکم مختلف تولید و توزیع می شود.

شید گلخانه

طول عمر شید گلخانه یکی از مهمترین مواردی که پیش از اقدام به خرید سایبان باید مورد توجه قرار دهید. طول عمر شید گلخانه معمولا بین سه تا پنج سال می باشد که بسته به نوع آب و هوای منطقه دارد. تا مدت زمانی که اعلام شد توری شید گلخانه بهترین عملکرد را خواهد داشت و بعد از آن باید آن را تعویض کنید.

درصد سایه اندازی توری گلخانه ای وابسته به شرایط آب و هوایی منطقه و میزان تابش نور خورشید با یکدیگر متفاوت است. در مناطقی که گرم و خشک هستند و آفتاب سوزانی دارند باید از تورهای با تراکم بالا استفاده کنید و برعکس برای مناطقی آب و هوای خنک تری دارند باید از تراکم های کمتر استفاده کنید.

البته دقت داشته باشید که این میزان سایه اندازی وابسته به آن است که طول عمر شید گلخانه از مدت زمان مفید آن یا به عبارتی ۵ سال نگذشته باشد.

کارخانه تولید شید گلخانه

فروش شید گلخانه

فروش شید گلخانه در شهرهای مختلف توسط افراد مختلف صورت می پذیرد. شید گلخانه همانطور که از اسمش مشخص هست برای گلخانه ها بیشترین استفاده را دارد.

موارد مهم جهت افزایش طول عمرتوری سایبان

  • قبل از خرید عمده تور شید گلخانه دقت کنید که عرض محصول را به درستی انتخاب کنید.
  • پس از خرید شید گلخانه تا موقع استفاده آن را در محلی سرپوشیده، به دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید.
  • هنگام نصب مراقب اجسام تیز مانند چاقو باشید تا به تور آسیبی وارد نشود.
  • بهترین روش برای نصب توری سایبان، استفاده از بست ها یا همان گیره های مخصوص بوده که بهتر است حداکثر در فواصل ۵۰ سانتی متر از یکدیگر نصب شوند.
  • توری گلخانه را به هیچ وجه با ماشین کارواش و آب با فشار قوی شستشو ندهید.
  • بهترین روش شستشوی توری گلخانه استفاده از آب با فشار معمول و مواد شستشو دهنده به میزان ناچیز است.
  • فروش عمده شید گلخانه

خرید عمده شید گلخانه

خرید عمده شید گلخانه را می توانید از طریق خود کارخانه یا نمایندگی های موجود خریداری کنید. با خرید مستقیم به صورت عمده شما در مخارج خود صرفه جویی خواهید کرد.

انواع شید گلخانه با درصد های زیر به شما عزیزان عرضه می شود:

توری شید گلخانه ۳۰ درصد

توری شید گلخانه ۵۰ درصد

توری شید گلخانه ۶۵ درصد

توری شید گلخانه ۸۰ درصد

این محصول که با نام های متعددی اعم از توری شید، شید گلخانه، توری سایبان، توری سبز (تور سبز)، راشل گلخانه و غیره شناخته می شود. همه این نام ها مربوط به یک محصول هست که مجموعه راشاپلاست آن را در اختیار خریدران خود قرار می دهد.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید