فروش تور پیاز + تور سیب زمینی

فروش تور پیاز یا تور سیب زمینی در رنگ های زرد، سفید و قرمز به صورت عمده انجام می شود. شما خریداران این محصول می توانید جهت خرید از مجموعه راشاپلاست اقدام کنید.

تور پیاز و سیب زمینی

تور پیاز و سیب زمینی می تواند محصول مناسبی برای انواع محصولات کشاورزی شما اعم از صیفی جات و مرکبات یاشد. محصولات کشاورزی دارای حساسیت زیادی بوده و از مرحله تولید تا مرحله مصرف باید تماماً نکات لازم در خصوص بسته بندی و نگهداری آنها رعایت گردد.

با توجه به همین مسئله است که تولیدکنندگان از توری های ارزان قیمت جهت بسته بندی محصولات کشاورزی برای انبار کردن این محصولات یا ارسال بار به بازار داخل تولید و به بازار عرضه می کنند.

برای خرید این محصولات پر مصرف می توان از راه های متعددی اقدام کرد. مثلا می توان به صورت اینترنتی به خرید آن ها پرداخت و آن ها را سفارش داده و تهیه نمود.

فروش تور پیاز + تور سیب زمینی

 

فروش تور پیاز

فروش تور پیاز به تعداد بالا در مراکز مختلفی از جمله راشاپلاست انجام می شود. بسته بندی درست محصول باعث می شود که ضایعات شما کم شده و محصول باطراوتی به بازار عرضه کنید.

آنچه که در ادامه راجع به تورهای سیب زمینی و پیاز، به ویژه توری ته منگنه دار خواهیم گفت، نکاتی مهم در خصوص آن می باشد که در قسمت زیر آمده اند:

  1. این‌ کیسه ها دارای نخ ضخیم تر و درجه یک بوده و هیچ عاملی باعث پاره شدن آن نمی شود.
  2. اگر می خواهید توری سیب زمینی و پیاز باکیفیت را انتخاب کنید، به شکل ظاهری آن دقت نمایید که تیره و تار نباشد.
  3. این تور ها دارای سایزبندی های مختلفی بوده و بسته به اندازه محصول باید آن را انتخاب نمایید.

فروش توری ته منگنه دار + تور پیاز

خرید تور سیب زمینی

خرید تور سیب زمینی زرد رنگ که مخصوص این محصول است را می توانید از این مجموعه تهیه کنید. این توری از قدیم یکی از محصولات پرفروش بوده و همه ساله چندین میلیون عدد از این توری در بخش کشاورزی مصرف می شود.

این توری ها به صورت رول هم قابل خرید است و شما می توانید آن را به صورت رول تهیه کرده و طبق نیاز خود برش بزنید. اکنون بهتر است شما هم به جرگه خریداران انواع توری سیب زمینی و پیاز پیوسته و همین حالا با شرایط مناسبی که میسر گشته، اقدام به خرید عمده نمایید که در این صورت می توانید آن را بدون واسطه و با قیمت باور نکردنی تهیه نمایید.

خرید توری پیاز و سیب زمینی عمده در ایران به صورت، کاملا مستقیم از کارخانه در کمترین زمان امکان پذیر می باشد. توزیع کننده توری ته منگنه دار عمده در داخل کشور به ارائه آن ها می پردازند، و ما صادرات انواع تور های بسته بندی را داریم که به دلیل کیفیت و مرغوب بودن فروش بالایی دارند.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید