فروش تور سیب زمینی + تور زرد سیب زمینی

فروش تور سیب زمینی که برای این محصول بیشتر رنگ زرد استفاده می شود در عرض ۵۰ و در طول های مختلف انجام می شود. برداشت محصول سیب زمینی در ایران بالا می باشد و این توری ها هم مصرف بالایی دارند.

فروش تور پیاز + تور سیب زمینی

تور بسته بندی سیب زمینی

تور بسته بندی سیب زمینی و پیاز در رنگ بندی های زرد، قرمز و سفید تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. تولید کننده انواع تور سیب زمینی را در ابعاد و رنگ بندی مختلف تولید و آن را در تمام بازار پخش و توزیع کرده تا این کالای عالی که برای بسته بندی صیفی جات استفاده می شود در اختیار تمام مصرف کنندگان قرار بگیرد.

همواره بعضی کالا ها مثل انواع صیفی جات برای ذخیره سازی در انبار آماده می شوند که نیاز به ابزاری برای بسته بندی دارند و از طرفی باید در کمال طراوت و شادابی به دست مصرف کننده به همین دلیل بهترین گزینه استفاده از تورهای پلاستیکی می باشد.

فروش تور سیب زمینی

فروش تور سیب زمینی و همینطور پیاز به دلیل قطب تولید این محصولات در کشور ما بسیار بالا می باشد. تورهای سوزنی از مناسب ترین نمونه ها برای ذخیر سازی محصول و یا فروش در بازار داخل می باشد.

تولید کننده انواع تور سیب زمینی را در اندازه هایی ۲۰ و ۳۰ کیلویی تعبیه و تولید کرده تا مصرف کننده بتواند از آن برای جابجایی انواع میوه و سبزیجات استفاده کند.

این کالا با وزن بالا کیسه کنار آمده و وزن بسته های بزرگ را به خوبی تحمل کرده و به هیچ عنوان پاره نمی شود و شما می توانید با خاطر آسوده از جابجایی کالای خود در هر شکل مطمئن باشید.

فروش توری ته منگنه دار + تور پیاز

تولیدکننده توری سیب زمینی

تولید کننده تور سیب زمینی را در ابعاد بزرگ برای صادرات و جابجایی انواع میوه و تره بار از مواد درجه یک تولید کرده تا مطمئن شود انواع محصولات باغی با سلامت کامل به دست مصرف کننده کالا می رسد و انواع این کالا را در تمام مراکز فروش مجاز و معتبر پخش و توزیع کرده تا این کالای اساسی و مهم به آسانی در دسترس تمام صادر کننده کالا باشد.

تولید کننده انواع توری های پلاستیکی عالی را در انواع رنگ بندی با قیمتی بسیار منصفانه در بازار توزیع کرده ولی اگر شما از قیمت خرید توری پلاستیکی در بازار رضایت کامل را ندارید و مایل به استفاده از انواع این کالا با قیمتی مقرون به صرفه تر هستید می توانید تمام دلالان و واسطه ها را حذف کرده و کالا را به صورت مستقیم و یا عمده از طریق همین سایت تهیه فرمایید.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید