فروشگاه توری پیاز اصفهان

توری از مقاوم ترین و بهترین بسته بندی برای نگهداری و ذخیره انواع محصولات کشاورزی از جمله پیاز می باشد. این محصول دارای ابعاد و سایز های گوناگون است که در ادامه به آن پرداخته شده است. فروشگاه توری پیاز اصفهان به صورت غیر حضوری محصولات خود را در سراسر کشور عرضه می کند. مشتریان می توانند برای خرید این محصول به صورت عمده اقدام نمایند و از قیمت های بهینه ‌ای برخوردار شوند.

فروشگاه توری پیاز اصفهان

انواع سایز توری پیاز اصفهان

انواع سایز توری پیاز اصفهان انواع سایز توری پیاز اصفهان در زیر آورده شده است:

  • ۳۱*۴۶
  • ۳۷*۴۶
  • ۳۷*۶۵
  • ۴۵*۶۵
  • ۵۰*۷۵
  • ۶۰*۷۵

این بسته بندی ها می توانند تا وزن ۴۰ کیلوگرم را به راحتی تحمل کنند چرا که از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و به دلیل استفاده از مواد پلیمری بسیار مرغوب می باشد. بسته بندی پیاز با توری بسیار راحت می باشد و موجب تهویه هوا درون این محصولات می گردد.

در نتیجه از جلوگیری و فاسد شدن پیاز ها جلوگیری می کند. این توری علاوه بر سایزهای متنوع در رنگ های گوناگون نیز تولید می شود که بسیار زیبا هستند. در راس آن نخ وجود دارد که به راحتی دهانه کیسه را می بندد و از ریختن پیازها پیشگیری می کند.

قیمت آن نسبت به دیگر محصولات بسته بندی مانند جعبه های کارتونی و چوبی به صرفه تر می باشد و در بین کشاورزان محبوبیت بسیار زیادی دارد.

قیمت پخش توری پیاز اصفهان در سال ۹۹

قیمت پخش توری پیاز اصفهان در سال 99

قیمت پخش توری پیاز اصفهان در سال ۹۹ تحت تاثیر بسیاری از فاکتورها قرار دارد که مواد اولیه، هزینه تولید، کیفیت، نام برند، نوع فروش، نوع بسته بندی … از این موارد هستند. کیفیت نقش بسیار مهمی در تعیین نرخ نهایی این کالا دارد و می‌تواند موجب کاهش افزایش آن شود.

شما می توانید برای استعلام تازه ترین قیمت توری پیاز در مدل های گوناگون با فروشندگان این مجموعه ارتباط برقرار نموده و به دریافت آن بپردازید. قبل از خرید می ‌توان با مقایسه قیمت ها هزینه محصولات را کاهش داد و به انتخاب درستی از آنها دست زد.

این کالا در بسته بندی های بسیار متنوع تولید می‌شود که هر کدام قیمت‌های مخصوص به خود را دارند. در صورت خرید عمده می توانید نرخ این محصول را تا حد قابل توجهی کاهش دهید. همچنین با خرید مستقیم و بدون واسطه هزینه ها بیش از پیش کاهش می ‌یابد.

شما پس از بررسی قیمت‌ها و مقایسه آنها می توانید به سفارش این محصول پرداخته و در هر نقطه از کشور که به سر می برید آن را دریافت کنید. تمامی محصولات در سلامت کامل به محل مورد نظر فرستاده می شود و مشتریان می توانند از این بابت خیال آسوده ای داشته باشند.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید