فروشگاه انواع پلاستیک عریض کشاورزی

امروزه جهت مصارف صنعتی و کشاورزی از نایلون های عریض زیاد استفاده می کنند که در انواع تک لا، دو لا و … در بازار وجود دارد. از مهم ترین کاربرد این محصول به پوشش گلخانه ها، نایلون ساختمانی، پوشش موقت در برابر برف و باران، بستر سازی و دامپروری، پرورش قارچ و … می توان اشاره کرد. فروشگاه انواع پلاستیک عریض کشاورزی در سراسر کشور وجود دارد و مشتریان می توانند با مراجعه به این فروشگاه ها محصولی با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنند. 

فروشگاه انواع پلاستیک عریض کشاورزی

مشخصات فنی پلاستیک عریض کشاورزی

مشخصات فنی پلاستیک عریض کشاورزی به دلیل کاربرد بالای پلاستیک عریض کارخانه های زیادی در شهرهای مختلف کشور تولید این محصول را بر عهده گرفته اند که شهر اصفهان یکی از بزرگترین تولید کننده انواع نایلون عریض مخصوص گلخانه، کشت محصول، کشاورزی و … می باشد، در کارخانه های تولیدی این محصول همراه با فناوری و تکنولوژی روز دنیا و استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید شده و سپس روانه بازار می گردد. 

پلاستیک عریض کشاورزی به پلاستیکی گفته می شود که از عرض ۱٫۵ متر شروع شده و تا عرض ۱۸ متر قابل تولید می باشد. این محصول همچنین در رنگ های مختلفی چون سبز، مشکی، آبی و … تولید می شود و در فروشگاه پلاستیک کشاورزی به فروش می رسد و مشتری می تواند بنا به سلیقه خود هر کدام از آن ها را تهیه نماید. 

در تولید نایلون های کشاورزی از افزودنی های بسیار کاربردی استفاده می کنند که باعث بازده بیشتر و رشد یکنواخت می گردد. 

از مهم ترین مزایای پلاستیک عریض کشاورزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پوشش یکنواخت مکان بدون داشتن برش زیاد
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • افزایش استقامت نایلون در برابر عوامل خارجی
  • استفاده مناسب از پلاستیک و کاهش ضایعات که باعث کاهش قیمت نایلون نیز می شود. 

مرجع پخش پلاستیک عریض کشاورزی درجه یک

مرجع پخش پلاستیک عریض کشاورزی درجه یک همانطور که گفته شد پلاستیک عریض دارای ضخامت های مختلفی است که هرچه ضخامت آن بیشتر باشد کیفیت بالاتری دارد. پلاستیک عریض کشاورزی توانایی خوبی برای ایجاد نورگیری دارد و دارای رنگ شفافی است و نور را به خوبی به داخل محیط انتقال می دهند و باعث رشد گیاهان می شود. 

در مرجع پخش پلاستیک کشاورزی این محصول با کیفیت درجه به فروش می رسد، این محصول در بازار با قیمت های متفاوتی عرضه می گردد که به نوع مواد اولیه، رنگ مورد نظر، کاربرد آن و … بستگی دارد. 

پلاستیک عریض کشاورزی با بالاترین کیفیت در کشور تولید می گردد و به همین دلیل یکی از محصولات تجاری کشور به شمار می رود.  سالانه حجم زیادی از آن به کشورهای خارجی صادر می گردد که صادرات این محصول پلاستیکی برای شرکت های تولیدی بسیار سود آور بوده و کمک زیادی به اقتصاد کشور کرده است. 

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید