صادرات توری پیاز مشهد به افغانستان

صادرات توری پیاز مشهد به افغانستان در ابعاد و رنگ های متنوعی انجام می شود. این کشور یکی از بهترین بازارها را در این حوزه دارد و از سوی دیگر، چنین محصولاتی توانسته به دلیل کیفیت عالی و نرخ مناسب سریع مشتریان خاص خود را پیدا کند. بازرگانان، فروش توری مشهد را در شهرهای مختلف این کشور بر اساس نوع تقاضایی که خریداران دارند، انجام می دهند که سودآوری بالایی دارد.صادرات توری پیاز مشهد به افغانستان

اهمیت نوع توری در تازه ماندن پیاز

اهمیت نوع توری در تازه ماندن پیاز برخی از گیاهان همچون پیاز، اگر توجهی به آنان صورت نگیرد، سریع جوانه می زنند، پژمرده می شوند و در همین حال نرم می گردند. به نوعی دیگر کیفیت لازم را جهت پخت و پز ندارند. برای همین سعی می شود تا در هنگام انتقال و نگهداری از مرغوب ترین بسته بندی استفاده کرد که توری بهترین ها هستند. در تازه ماندن پیاز، نوع توری اهمیت دارد.

این نوع خاص از بسته بندی از جنس های پلاستیکی تولید می شود که بهترین محصول، خصوصیات زیر را دارد:

  • فشار بالایی بر محصولات وارد نمی کند.
  • امکان تهویه هوا را فراهم می آورد و اینگونه از فاسد شدن پیاز جلوگیری می شود.
  • دارای مجراهای کوچک است که از ریختن پیازها هنگام انتقال پیشگیری می کند.
  • مقاومت بالایی دارد.
  • از کشش خوبی برخوردار می باشد و زود از هم گسیخته نمی شود.

اصولاً این نوع از لوازم بسته بندی را از جنس های پلاستیکی پلی اتیلن می سازند که ماده ای بسیار کاربردی و محکم در این زمینه محسوب می شود. از سوی دیگر، چنین توری هایی در سایزها و رنگ بندی های متنوعی هم آماده عرضه می گردند که می شود به نوع قرمز، سبز، زرد، بنفش و … اشاره کرد.

فروش عمده توری پیاز مشهد

فروش عمده توری پیاز مشهد آن عده از مشتریانی که قصد خرید کلی توری پیاز مشهد را دارند، می توانند به مرکز فروش عمده مراجعه کرده و بهترین ها را که از مواد اولیه مرغوب ساخته شده اند، به دست آورند. چنین کالاهایی مناسب برای جای دادن ۷ تا بالای ۴۵ کیلوگرم پیاز می باشند. آنها بسیار سبک هستند که از ۱۲ تا ۴۰ گرم بر اساس ابعادشان‌، وزن دارند.

همینطور در سایزهای ۳۱*۴۶، ۳۷*۴۶، ۴۵*۶۵، ۶۰*۷۵ سانتی متر و غیره ابعاد دیگر توزیع می شوند. به هر صورت، خرید چنین توری هایی به سادگی انجام شدنی می باشد. از جانبی، عرضه کننده با قیمت های مناسب نیز به ارائه اینگونه از لوازم بسته بندی می پردازد.

برای این که بتوانید یک خرید با کیفیت، ارزان و در عین حال آسانی داشته باشید، می شود که با مشاوران فروش این سایت تماس گرفته و از نحوه معامله مطلع شوید.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید