خرید گونی پسته + قیمت کیسه ضخیم پسته

خرید گونی پسته که در بازار به صورت ساده و لمینتی در گرماژ سنگین تولید می شود در تیراژ مختلف قابل سفارش می باشد. کیسه های ضخیم و سایز بزرگ برای بسته بندی پسته فله بسیار مفید می باشد.

خرید گونی پسته

خرید گونی پسته در سایز و وزن های سنگین قابل تولید می باشد. با خرید بی واسطه انواع گونی موجود در بازار این امکان را دارید که محصول را از درب کارخانه تهیه کنید و قیمت محصول برای شما به شدت مناسب تر باشد. تولید کنندگان عمده انواع گونی صادراتی، در شهرک های صنعتی تهران قرار دارند و مشتریان مایلند که برای خرید کلی و عمده انواع گونی به صورت مستقیم اقدام کنند.

در کارخانجات تولید گونی های سنگین و سبک، متریال اولیه ای که برای ساخت این محصول بکار برده می شود، پلی اتیلن است. این محصولات با وزن کمی که دارند قادر هستند وزن بالا را تحمل کنند. به دلیل این ویژگی، تقاضا برای مصرف این محصول، روز به روز در حال افزایش است.

خرید گونی پسته + قیمت کیسه ضخیم پسته

قیمت کیسه ضخیم پسته

قیمت کیسه ضخیم پسته باتوجه به کاربردی که دارد و متریال مورد استفاده شده قیمت بالاتری به کیسه های معمولی بازار دارد. امروزه کارخانجات متعددی در کشور ما به کار تولید انواع مختلف گونی مشغول هستند که نه تنها نیاز کشور را به این محصول تامین می کنند، بلکه درصد بالایی از گونی های تولیدی را به کشورهای منطقه خاورمیانه صادر می کنند. از جمله کشور هایی که انواع گونی های ما به آنها صادر می گردد، عبارتند از: عراق، پاکستان، ترکیه، افغانستان و غیره.

آسان ترین روش خرید گونی پسته درجه یک، خرید این محصول به صورت اینترنتی می باشد. با این روش دیگر شما نیاز نیست مسیرهای طولانی را طی کنید برای خرید و به راحتی با یک تماس می توانید خرید خود را انجام دهید.

فروش گونی سفید صادراتی به صورت عمده

گونی پسته عمده

گونی پسته عمده با کیفیتی عالی، جهت سفارش در حجم بالا موجود می باشد. این گونی ها به دلیل بافتی که به راحتی پاره نمی شوند و در سایزهای مختلف عرضه می گردند.

مزایای مهم گونی این است که دچار تغییر اندازه و سایز نمی شود و تحمل وزن بالا را دارد. خرید مستقیم گونی از تولید کننده اصلی، سبب می شود که نرخ آن ارزان و مناسب شود، ضمنا در صورت خرید عمده، مشتریان می توانند، از تخفیف های استثنائی و ویژه برخوردار شوند.

مجموعه راشاپلاست باتوجه به اینکه به صورت تخصصی در صنعت بسته بندی گونی و توری فعال است توانسته است مشتریان بسیاری به سمت خود هدایت کند.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید