خرید گونی سفید بغل آبی

خرید گونی سفید بغل آبی که برای صادرات به شدت کاربرد دارد در مجموعه راشاپلاست که خود تولیدکننده این محصول است امکان پذیر می باشد.

گونی سفید بغل آبی

گونی سفید بغل آبی بر پایه پلی اتیلن است که در بخش کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع گونی به صورت ابعادی با عرض ۴۰ تا ۷۰ و  گرماژ ۴۰ تا ۶۰ گرم قابل تولید است که این اعداد بسته به نیاز مشتری می توانند متغیر باشند.

این محصول در انواع متفاوتی از نظر رنگ، عرض و گرماژ تولید می شود. انواع گونی بغل آبی براساس درجه کیفی، سایز، کاربرد، ضخامت، طول و عرض دسته بندی می شوند. گونی سفید بغل آبی علاوه بر اینکه به صورت ابعادی تولید می شود میتوان آن را به صورت رول نیز سفارش دهید.

حداق سفارش برای رول های گونی دوتن می باشد که شما می توانید سفارش خود را در عرض های مختلف ثبت کنید.

خرید گونی سفید بغل آبی

صادرات گونی سفید بغل آبی

کشاورزان و باغ داران و همچنین بسته بندی های مواد غذایی از این محصولات برای بسته بندی های خود استفاده می کنند. این گونی ها علاوه بر صنایع غذایی در صنایع ساختمانی و کشاورزی کاربرد فراوانی دارد.

در ساختمان ها برای پوشش نمای ساختمان می توان به صورت رول این محصول را مورد استفاده قرار داد. گونی سفید بغل آبی در این چند سال اخیر فروش خوبی در کشورهای عراق، ارمنستان، روسیه، تاجیکستان و ترکمنستان داشته است.
مجموعه راشاپلاست هم در این چند ساله به همین کشورها ارسال محصول داشته است و تولیدات خودمان را در این سال ها برای افزایش سفارش بیشتر کرده ایم.

انواع گونی های مورد استفاده

گونی داری یک نمونه خاص نیست و چند نوع دارد که شامل موارد زیر است:

  • گونی قرمز: این نوع گونی بیشتر برای بسته بندی سیب زمینی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • گونی شیشه ایی: گونی شیشه ایی یا شفاف محصولی است که علاوه بر بسته بندی سیب زمینی در بسته بندی هویج، حبوبات و سویس و کالباس استفاده می شود.
  • گونی لمینتی: این نوع از گونی ها که مصارف بالایی دارند جهت بسته بندی مواد پودری و حساس که رطوبت نباید به آنها برسد مورد استفاده قرار می گیرد.
  • گونی کامپوزیت: گونی کامپوزیت در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد که می توان به صنایع غذایی، صنایع خوراکی دام، طیور، پروش ماهی، بسته بندی های بهداشتی، انواع پودر های خوراکی و صنعتی و مواد معدنی و صنعتی

خرید گونی سفید بغل آبی

خرید گونی سفید

خرید گونی سفید در سایزهای مشخص برای عراق و سایر کشورها امکان پذیر می باشد. نکته قابل‌ توجه در تولید گونی افزودنی ‌های خاص و منحصر به ‌فردی است که جهت ارتقای کیفیت و عملکرد آن می توان افزود.

قیمت گونی های تولید شده به عوامل گوناگونی بستگی دارد که شامل کیفیت مواد اولیه، حجم مورد نیاز، طرح و رنگ سفارشی می باشد. عوامل ذکر شده همگی می توانند در رقم نهایی گونی که شما سفارش می دهید تاثیر گذار و تعیین کننده باشند. برای خرید انواع گونی تولید و سفارشی و استعلام قیمت از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس حاصل نمایید.

 

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید