فروش کارتن میوه صادراتی + قیمت مناسب

خرید و فروش کارتن میوه توسط تولید کننده آن به صورت کاملا مستقیم در حال انجام می باشد. در تمامی نقاط کشور امکان ارسال سفارش وجود درارد. شما می توانید با مجموعه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

فروش کارتن میوه صادراتی + قیمت مناسب

فروش کارتن میوه صادراتی

فروش کارتن میوه صادرتی با بهترین قیمت در مجموعه راشاپلاست انجام می شود. کارتن میوه با استفاده از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند که از کیفیت ساخت فوق العاده برخوردار می باشند و دوام زیادی دارند. استحکام آنها بالا بوده و حین حمل به هیچ عنوان پاره نمی شوند.

در کارتن میوه سفارشی جنس حرف اول را می زند، جنس آن به قدری ضخیم و مقاوم باید باشد تا تحمل هر گونه وزنی را داشته باشد، ضمن آن که در صورت قرار گرفتن لوازم نوک تیز به راحتی پاره و سوراخ نشوند.

کارتن میوه دارای شکل زیبا هستند و به دلیل چند تیکه بود باید سرهم شوند. برای خرید عمده این کارتن حجم بالایی ندارند و به راحتی حمل و نقل می شوند.

کارتن میوه های انواع گوناگونی دارد که در رنگ و مدل های مختلف دیده می شود. از ویژگی های آن می توان به امکان طراحی و چاپ بر روی کارتن میوه اشاره نمود؛ این محصول کاملا بهداشتی است و برای نگهداری و حمل انواع میوه و صیفی جات مناسب می باشد.

قیمت کارتن میوه صادراتی

می توان با خرید مستقیم به صورت کلی از مرکز توزیع کارتن میوه از تخفیف های بسیار خوبی برخوردار شد. کارتن میوه در صدر بهترین کارتن های موجود در کشور بوده و عرضه کننده این محصول توانسته آن را به صورت مستقیم و بدون واسطه که به صورت عمده نیز بوده است نظر مشتریان را به خود جذب کند که قیمت آن نیز مناسب می باشد.

کارتن بسته بندی برای میوه هایی مثل سیب، کیوی، توت فرنگی، لیمو، پرتغال و … قابل طراحی و تولید است. هر تاجری می تواند محصول خود را با برند تجاری خود به فروش برساند.

فروش کارتن میوه صادراتی + قیمت مناسب

کارتن میوه صادراتی

کارتن میوه صادراتی فقط به بازار داخلی کشور ختم نمی شو.، تولید انبوه کارتن میوه باعث صادرات آن به کشورهای همسایه هم شده است که این باعث شده افرادی در این زمینه مشغول به کار و فعالیت و کسب درآمد شوند. این مجموعه با استفاده از به روز ترین روش های عرضه و توزیع گسترده تولیدات خود موفق شده نقش پر رنگی درصادرات انواع کارتن میوه در بازارایفا نماید و این مهم نقش بسزایی در صادرات این محصول به کشور های مختلف داشته است.

صادرات این کالا به به عوامل متعددی مانند ضخامت کارتن میوه، جنس نوع کارتن به کار رفته در تولید این محصول و همچنین ابعاد طولی و عرض مشخص می گردد و فروشندگان هم باید آن ها را با قیمت مشخص شده به مشتریان عرضه نمایند تا دچار تخلف نشوند.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

نظرات بسته شده است.

تماس بگیرید