خرید توری پیاز در سایز های ۱۰ ، ۱۵ ، ۲۰ و ۳۰ کیلوگرمی

برای خرید توری پیازی در رنگ های مختلف و همچنین سایز های مختلف در مجموعه راشاپلاست قابل انجام است. شرکت ما با تولید توری و در مواقعی با واردات توری این امکان را برای کشاورزان و تاجران پیاز مهیا کرده تا بتوانند توری خود را در هر کیفیت و سایزی خریداری کنند.

خرید توری سایز ۵۰ در ۸۰

photo 2018 09 11 09 39 21 e1620537228510

یکی از پر مصرفترین نوع توری این نمونه است که ظرفیت ان ۳۰ کیلویی است و برای نگهداری پیاز و همچنین صادرات بسیار مناسب است.این نمونه توری در دونمونه لنو و ترکیه ای در رنگ های قرمز و سفید برای بسته بندی پیاز و همچنین رنگ زرد برای بسته بندی سیب زمینی قابل انجام است.

خرید توری سایز ۴۰ در ۷۰

دومین سایز توری پر مصرف این سایز است که ظرفیت ان ۲۰ کیلویی است و معمولا برای صادرات به دلیل اینکه ظرفیت توری هر چقدر کمتر باشد بسته بندی شیک تر و ظاهر جالب تری دارد از این نمونه توری استفاده میکنند و همچنین به دلیل جابجایی توری از کانتینر به لنج هر چقدر بسته بندی ها وزن کمتری داشته باشند بهتر است به همین دلیل از توری های ۲۰ کیلویی استفاده میکنند.

photo 2018 10 14 16 28 01

خرید توری قرمز برای پیاز

خرید توری قرمز برای پیاز از واجبات است و دلیل ان نیز ظاهر و بسته بندی پیاز با رنگ قرمز است. با قرار گیری پیاز های زرد یا قرمز در این توری ها نما و ظاهر بسیار مناسبی پیدا میکنند که چشم هر خریدار را مجذوب خودش میکند و از نظر روانشناسی رنگ ها قرمز رنگ مناسبی برای بسته بندی پیاز است.

UTB8I9.YqarFXKJk43Ovq6ybnpXa8

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید