خرید توری راشل اصفهان با قیمت ارزان

خرید توری راشل اصفهان با قیمت ارزان

همانطور که می دانید توری راشل سبز در کشور ایران بسیار بالا و بی نظیری برخوردار می باشد که بسیار زیاد هستند که می‌خواهند برای بسته بندی محصول های خود از جمله صیفیجات از توری راشل در رنگ بندی های مختلف استفاده کنند این محصول می تواند به بهترین شکل ممکن انواع صبفبجات را در بسته بندی قرار دهند به همین دلیل شرکت راشا پلاست توانسته است این محصول را با کیفیت بالا به دست تمامی مشتریان برساند.

شرکت تولیدکننده توری بسته بندی سیب زمینی

انواع مختلف توری راشل اصفهان

انواع مختلف توری راشل محبوبیت بسیار زیادی را در میان مردم سراسر کشور ایجاد کرده اند چون امروز همراه بسیار زیادی هستند که تاکنون توانسته اند با استفاده از توری راشل معروفیت زیادی را به دست بیاورند و به همین دلیل است که روز به روز به تعداد مشتریان در این زمینه دیده می‌شود مردم مایل هستند با استفاده از توری های خود را معروف کنند اما در این مطلب قصد داریم به ویژگی‌های انواع مختلف توری راشل اشاره کنیم:

  • توری راشل از انواع مختلفی برخوردار می باشد برای مثال میتوان آن را در سایز های ۴۶×۳۱ و۴۶×۳۷ و ۶۵×۳۷ و ۶۵×۴۵ و ۷۵×۵۰ و ۸۰×۵۰ و ۷۵×۶۰ و ۸۰×۶۰ و در رنگ های زرد، قرمز، پرتقالی، سبز، بنفش و نانجی از مجموعه راشا پلاست تهیه کنید.
  • این محصول می تواند محصولات شما را در بسته بندی قرار دهد تا محصول شما هنگام بارگیری آسیب نبیند.
  • انواع سایز ها و رنگ های مختلف توری راشل را می توانید نسبت به نیاز خود تهیه کنید مثلا توری قرمز برای پیاز استفاده می شود، توری زرد برای سیب زمینی استفاده می شود، نارنجی برای پرتقال استفاده می شود، سبز برای کلم استفاده می شود و بنفش برای سیب زمینی استفاده می شود.

قیمت توری راشل برای صادرات

بزرگ ترین فروشگاه عرضه توری راشل اصفهان

کشور ایران خوشبختانه دارای مراکز تولید توری راشل بسیار زیادی در تمامی نقاط کشور می باشد و می توان گفت که کشور ایران تاکنون توانسته است این محصول با کیفیت را به بهترین شکل ممکن تولید کرده و به دست تمامی مشتریان برساند که این امر باعث شده است که مردم اشتیاق بیشتری را برای خرید این محصول از طریق مراکز فروشگاه معتبر داشته باشند.

تمامی مراکز فروشگاه توری راشل با کیفیت نیز تاثیرگذار باشند به گونه ای که تمامی مردم سراسر کشور بتوانند از این پس با هر توان مالی که دارند خرید این محصول با کیفیت را به بهترین شکل به انجام برسانند و از خریدی که در این حوزه داشته اند نهایت رضایت را داشته باشند.

شرکت تولیدکننده توری بسته بندی سیب زمینی

عرضه مستقیم توری راشل اصفهان

توری های زرد نشان دهنده این است که خریدار محصول سیب زمینی را می خواهد با این توری بسته بندی کند و به بازار عرضه کند ولی توری قرمز نشان دهنده این است که خریدار میخواهد پیاز را بسته بندی کند و به بازار عرضه کند. عرضه مستقیم این توری ها با توجه به قیمت آن ها از طریق آنلاین، تلفنی و یا از طریق واتساپ در تیراژ بالا صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید یکی از این شیوه ها را برگزینید.

قیمت فروش توری راشل کشاورزی به صورت عمده

مشخصات توری راشل اصفهان

وقتی اسم عرضه محصولات با کیفیت به میان می آید ما با خودمان فکر می کنیم یعنی پاره ای از قدرت و سیاست فروشندگان محصولات مرغوب خواهد که به صورت یک اصل در فروش محصولات به شمار می رود.

در اکثر شهرهای بزرگ دنیا، استفاده از توری فروش محصولات صیفیجات یک برند ارزشمند به حساب می آید. نخستین بررسی و تحقیق درباره استفاده از توری در فروش این محصولات در اعتبار محصولات صیفیجات خریداری شده می باشد.

جنس متالایز و یو وی بکار گرفته شده در لیبل ها، جنس پی وی سی براق تر و ضخیم تر، عدم جذب رطوبت و چاپ رولی بر روی برچسب به کار گرفته شده در لیبل ها در ارزش آن تاثیر بسزایی دارد.

چاپ برچسب روی میوه بصورت رولی و شاتی می تواند فوق العاده باشد که میوه های معمولی از نظر کیفیت از آن بی نصیب خواهند بود، اگر بصورت رول لیبل میوه چاپ شود از لحاظ هزینه ای کمی بالاتر نسبت به چاپ شیت می باشد اما دارای مزیت هایی مثل استفاده از دستگاه لییل زن می باشد.

انتخاب نوع چسب که معمولا برای لیبل ها از ۲ نوع چسب استفاده می شود اولین نوع چسب چسبی به نام هات ملت است و نوع چسب بعدی آکریلیک نام دارد. که شرایط چسباندن بر روی میوه را تسهیل تر می کند. گفتن ویژگی های خوب لیبل ها می تواند به ارزش محصولات آن کمک کند.

عرضه کننده انواع توری صیفی جات

فروشنده توری راشل اصفهان

فروشنده انواع توری راشل می تواند با خرید عمده این محصولات به صورت آنلاین که در حال حاضر به یک روش راحت و کاربردی در سال های اخیر تبدیل شده است طرفداران بسیار زیادی برای خودش مهیا کند.

معمولا خریداران توری ها کشاورزان و ابزار فروش ها هستند که میخواهند محصولات خود را بسته بندی کنند.

فروشنده ها با خرید عمده توری راشل بهترین انتخاب را برای نشان دادن اعتبار محصول صیفیجات خود ارائه می کنند. این امکان به شما در خریدتان اطمینان را فرا می خواند.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید