خرید توری برای بسته بندی پیاز صادراتی

خرید توری برای بسته بندی پیاز برای صادرات از واجبات است. چراکه در این زمان بسته بندی از خود محصول مهمتر است برای فروش محصول و در صورتی که محصول خود را به کشور های عربی یا اروپایی ارسال میکنید باید از توری های صادراتی استفاده کنید.

خرید توری برای بسته بندی پیاز

خرید توری قرمز لنو

یکی از نمونه های توری که پیاز را برای صادرات و انبار داخل ان بسته بندی میکنند همین توری های لنو است که باید در نظر داشته باشید که از بهترین نمونه های تولید این شرکت است که نظیر ندارد و برای صادرات بسیار شیک و مناسب و از نظر قیمت هم با نم.نه های ترکیه ای اختلاف مناسبی دارد.

خرید توری برای بسته بندی پیاز

خرید توری قرمز ترکیه ای

دومین توری پر مصرف برای محصول صادراتی همین نمونه توری ترکیه ای است که از کشور ترکیه وارد میشود و به دلیل درخواست بسیاری از مشتریان ما از این نمونه توری ما نیز وارات داریم و در صورتی که نیاز دارید میتوانید استعلام قیمت نمایید.

خرید توری برای بسته بندی پیاز

توری پیاز مناسب بسته بندی صادراتی

توجه داشته باشید هیچ وقت بهترین محصولتان را در بدترین بسته بندی قرار ندهید چون در برابر محصولات با کیفیت پایین ولی بستهبندی جذاب شکست میخورید و از بازار و رقابت جا میمانید. کشور های عربی به دلیل اینکه با لنج محصول برای ان ها ارسال میشود توری باید هم از نظر مقاومت و استحکام و هم رد و بدل شدن هوا درون ان ایمن باشد.

خرید توری برای بسته بندی پیاز

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید