تولید کننده گونی لمینت + قیمت گونی لمینت

تولید کننده گونی لمینت توانسته است محصول باکیفیت را به دست مشتری برساند.قیمت گونی لمینتی را می توانید از طریق این مجموعه استعلام بگیرید.

کیسه لمینت چیست و چه کاربردی دارد ؟

کیسه لمینت با استفاده از چند جنس مختلف و در کنار هم قرار دادن آنها تولید می شود. برای لمینت گونی ها از چسب های حلالی و غیر حلالی استفاده می شود.

لمینت چه کاربردی دارد ؟ ویژگی بسته بندی شما با در کنار هم قرار دادن چندین جنس مختلف افزایش پیدا خواهد کرد. که می توان به افزایش مقاومت، چاپ پذیری، دوخت پذیری و … اشاره کرد.

اگر در نظر دارید که به خریدگونی لمینت مرغوب اقدام نمایید بهتر است که نمونه هایی که به طور کاملا باکیفیت و از بهترین متریال استفاده شده اند خریداری کنید. این گونی های لمینت که به طریق ویژه در اختیار شما گذاشته می شوند توسط کارخانه معتبر در اندازه های مختلف تولید می گردند.

تولید کننده گونی لمینت + قیمت گونی لمینت

تولید گونی لمینت

خط تولید مجموعه راشاپلاست با بیش از یک دهه تجربه در تولید انواع گونی های پلیمری، قادر به تولید انواع کیسه های لمینتی با متریال های پلی اتیلن، پلی پروپیلن (PP) به صورت لمینتی با پلی استر، opp، متالایز و … بدون محدودیت در ابعاد و ضخامت می باشد. تولید کننده گونی لمینت سعی دارد بهترین محصول را دراختیار مشتریان قرار دهد.

 

از کیسه های لمینتی به علت مقاومت بالا در صنایع مختلفی مثل صنایع ساخت و ساز، دام و طیور و بسیار دیگر از کاربرد ها استفاده می شود. گونی لمینت  دارای نوع های گوناگونی است که در ادامه مطلب اطلاعات تکمیلی در رابطه با نوع و مشخصات هر کدام قید شده است.

تولید کننده گونی لمینت + قیمت گونی لمینت

انواع گونی لمینتی در بازار

در متن زیر به انواع گونی لمینتی در بازار اشاره خواهیم کرد تا خریداران با انواع آن آشنا شوند.

 

گونی پلی اتیلن

یکی دیگر از انواع کیسه لمینت شده، که با استفاده از پلی اتیلن لمینت شده روی پلی استر تولید می شود کیسه پلی اتیلن است. این نوع از کیسه کاربرد بسیار گسترده ای در صنعت بسته بندی کالا و مواد غذایی دارد. یکی از اصلی ترین دلایل سفارش بالا این نوع گونی قیمت مناسب و مقاومت بالا آن است.

کیسه های پلی اتیلنی برای بسته بندی های ۵ تا ۲۰ کیلوگرم مورد استفاده قرار می گیرد و برای وزن های بیشتر گونی های PP یا لمینت شده با آن استفاده می شود.

برخی از کاربرد های گونی لمینتی عبارتند از :

  • بسته بندی پودر ماشین لباسشویی
  • بسته بندی خاک و کود
  • بسته بندی غذای دام و طیور
  • بسته بندی ذرت علوفه

تولید کننده گونی لمینت + قیمت گونی لمینت

گونی PP

یکی از پر مصرف ترین و ارزان قیمت ترین نوع های گونی که قادر به تحمل وزن های بسیار بالا است و همه ما حداقل یکبار از آن ها استفاده کرده ایم، گونی های پلی پروپیلن یا همان PP است که در بسیاری از صنایع کلیدی همانند ساخت و ساز کاربرد بدون جایگزینی دارد.

کیسه گونی کامپوزیت

گونی های کامپوزیت به عنوان گران قیمت ترین، چاپ پذیر ترین و مقاوم ترین نوع کیسه شناخته شده است که قادر است وزن های بسیار سنگین را هم به راحتی هر چه تمام تر تحمل کند. گونی های کامپوزیت تشکیل شده از ورقه های PP لمینت شده روی سلفون OPP می باشد.

برای تولید این نوع روی فیلم opp چاپ انجام شده و سپس روی ورقه های PP یا همان پلی پروپیلن لمینت می شود.

گونی ضد آب

به طور کلی تمامی بسته بندی های تولید شده با استفاده از مواد اولیه پلیمری، دارای خاصیت ضد آب هستند، اما نفوذ ناپذیر ترین نوع، کیسه های کامپوزیتی است. به طور کلی هر نوع محصول پلیمری که به صورت فیلم تولید شده باشد دارای خاصیت ضد آب است. اما پلیمری های نخی بافته شده دارای خاصیت ضد آب نیست.

تولید کننده گونی لمینت + قیمت گونی لمینت

قیمت گونی لمینت

قیمت گونی لمینت به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به آنها اشاره شده است تا به راحتی بتوانید متوجه عوامل تاثیرگذار بر قیمت باشید.

طراحی کیسه لمینت : مجموعه راشاپلاست برای سهولت در امر ثبت سفارش قادر به انجام طراحی بسته بندی انعطاف پذیر با استفاده از مجرب ترین کارشناسان طراحی بسته بندی بدون محدودیت در تغییر طرح می باشد. همینطور تولید و چاپ با استفاده از به روز ترین ماشین آلات با ضمانت وضوح چاپ و جزئیات تصویر ارائه می شود.

قیمت چاپ : قیمت چاپ فیلم های پلیمری به صورت مستقیم به طرح یا تصویر مورد نظر شما برای چاپ و تعداد رنگ های موجود در آن بستگی دارد، از همین رو برای دریافت قیمت دقیق چاپ تصویر یا طرح مورد نظر را در شبکه های اجتماعی برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی قیمت دقیق چاپ و زمان تحویل بار اعلام شود.

هزینه ساخت کلیشه : قیمت ساخت کلیشه به صورت جداگانه محاسبه شده، اما با یکبار هزینه، تا چندین تن یا نامحدود با توجه به نوع کلیشه قابلیت چاپ وجود دارد. در روش چاپ فلکسو از کلیشه های ژلاتینی با قابلتی چاپ تا ۵۰ تن استفاده می شود. اما در روش چاپ هلیو از کلیشه فلزی با جنس چدن استفاده می شود که دارای طول عمر نامحدودی است.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید