تولید کننده توری راشل + توری بسته بندی

تولیدکننده توری راشل توانایی تولید کیسه های سیب زمینی و پیاز و انواع بسته بندی میوه را به صورت عمده را دارد. کیسه توری راشل یکی از نمونه تورهای پرمصرف در کشور می باشد.

تولیدکننده توری راشل

تولیدکننده توری راشل در شهرهای مختلف در حال تولید می باشد. توری راشل از جمله پر مصرف ترین توری ها می باشد که به دلیل حجم بالای که دارد، قابل استفاده در صنایع محصولات کشاورزی است.

بدون شک بعد از تولید هر محصولی در هر صنعتی بسته بندی یکی از نیازهای مبرم است. در حوزه کشاورزی هم در سال های اخیر باتوجه به صادرات بسته بندی یکی از فاکتورهای اصلی به حساب می آید.

امروزه توری راشل از جنس پلی اتیلن تولید می شوند که برحسب نیاز صنایع مختلف می توان از آن ها استفاده کرد، که اغلب گنجایش و حجم تعیین شده برای آنها نیز متفاوت از یکدیگر می باشد.

خرید عمده توری راشل برای بسته بندی سیب زمینی

مشخصات توری راشل

توری راشل دارای مشخصات خاصی است که آن را برای بسته بندی انواع محصولات کشاورزی گزینه ی مناسب کرده است.

مهم ترین ویژگی این توری ها، داشتن الیاف پلاستیکی بافته شده به صورت تار و پودی با استفاده از بهترین دستگاه های مدرن می باشد.

عنوانتوضیحات
انواعتوری راشل با ابعاد مختلف
الیافپلاستیکی
ویژگیبادوام و صادراتی
بافتمتراکم

از دیگر ویژگی این توری ها در مقایسه با نوع توری ته منگنه دار و داشتن دوام بالا در مقابل عوامل مخرب چون اشعه های یو وی خورشید است.

بافت بادوام این توری ها باعث شده تا انواع محصولات کشاورزی را بتوان بسته بندی کرد.

خرید توری راشل پیازی

در هنگام خرید توری راشل لازم است در ابتدا خریدار با راهنمای خرید این توری های بسته بندی، آشنا شده تا با کیفیت ترین آن را تهیه نماید.

در هنگام خرید توری راشل دقت داشته باشید، توری ها با توجه به کارایی آنها می توانند در نوع های مختلف لنو، راشل و سوزنی ارائه شوند که بر حسب نوع محصول کشاورزی که قابل بسته بندی است انواع آن را خرید کنید.

از دیگر نکات خرید توری توجه به قابلیت های آن است، به عنوان مثال توری های راشل و توری لنو متفاوت از هم هستند، که برای انبار داری محصولی مانند پیاز، بهترین گزینه توری راشل است.

قیمت توری راشل + خرید و فروش

قیمت خرید و فروش توری راشل وابسته به عامل های مختلف، چون جنس توری، داشتن ویژگی های مختلف، چون ضد آفتاب و برند تولید کننده و نوسانات اقتصادی است.

در حال حاضر قمیت توری راشل، از ۱۷۰۰ الی ۵۰۰۰  تومان می باشد که این بازه ی قیمت با توجه به تزلزلات اقتصادی، ثبات آن چنانی نخواهد داشت.

خریداران ارجمند برای خرید عمده ی انواع توری در جنس های متفاوت در گنجایش های مختلف، از طریق شماره تماس های قید شده در سایت فروش با ما در ارتباط باشید.

خرید عمده توری راشل برای بسته بندی سیب زمینی

پاسخ به ۲ سوال درباره توری راشل

۱:توری راشل دارای چه ویژگی می باشد؟

این توری ها به دلیل بافت محکم بسیار مقاوم هستند.

۲: توری راشل دارای چه رنگی می باشد؟

گونی دارای رنگ مختلف برای محصولات متفاوت می باشد.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید