تولیدی گونی پلاستیکی + فروش گونی عمده

تولیدی گونی پلاستیکی و فروش گونی عمده در بازار تهران و سایر شهرها صورت می پذیرد. این محصول پرفروش را می توانید از مجموعه ما سفارش دهید.

گونی پلاستیکی

گونی پلاستیکی از نخ های درجه یک تولید و به بازار عرضه شده اند. نخ های تولید شده به وسیله خود کارخانه گونی بافی می باشد و آن نخ ها را به انواع گونی تبدیل می کنیم.

باتوجه به اینکه این گونی ها در کارخانه تولید می شود قیمت ان بسیار مناسب است. این محصول را می توان برای انواع مختلف محصولات مورد استفاده قرار داد.

کارخانه گونی صادراتی راشا پلاست

کارخانه گونی صادراتی راشا پلاست

تولیدی گونی پلاستیکی

تولیدی گونی پلاستیکی با بهترین دستگاه ها و مواد اولیه در کشور ما صورت می پذیرد. فروش ها به صورت عمده بود و در بعضی از مواقع باید سفارش خرید ثبت کرده تا محصول برایتان تولید شود.

انواع مختلف گونی های پلاستیکی در این مرکز تولید می‌شود که می توان به:

  • گونی سیب زمینی
  • گونی قند و شکر
  • گونی شیشه ای
  • گونی پسته
  • گونی گندم
  • گونی آرادی

اشاره کرد که برای فروش به بازار ارائه می‌گردد. علاوه بر فروش در داخل کشور ما در خارج از کشور نیز انواع گونی های خود را به فروش می رسانیم.

همچنین مراکز توزیع گونی و توری در سطح کشور بهترین و با کیفیت ترین محصولات را برای فروش به بازار ارائه داده است که بسیار فروش بالایی نیز داشته است. این محصولات را با کیفیت بسیار بالا بسته بندی می کنند و برای فروش به بازار ارائه می‌دهند، کیفیت بسته بندی این محصولات بسیار بالا می باشد.

تولیدی گونی پلاستیکی + فروش گونی عمده

فروش گونی عمده

فروش گونی عمده با بهترین قیمت ها صورت می پذیرد. برای خرید کافیست اطلاعات گونی  را به ما داده تا قیمت را برای شما محاسبه کنیم.

ارسال بی واسطه انواع گونی در سراسر ایران در این مرکز آغاز شده است. ما علاوه بر گونی انواع تورهای پلاستیک را نیز تولید کرده‌ایم و برای فروش به بازار ارائه می دهیم.

انواع مختلف از توری و گونی در این مرکز به فروش می رسد که کیفیت های متفاوتی دارد و تولید هرچه بیشتر این گونی ها برای مصارف مختلف در حال انجام است. برخی از این گونی ها برای مصارف کشاورزی و برخی دیگر در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

صادرات ترانزیت بسیار مناسب و راحت می باشد که پس از طی کردن مراحل لازم جهت صادرات انواع گونی و توری تولید شده را به کشورهای هدف صادر می‌کنند. کشورهایی که صادرات زمینی در جاده ترانزیتی برای آنها امکان‌پذیر است ترکیه، عراق، افغانستان و … می باشد که از مشتریان دائمی ما هستند.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید