تور بسته بندی پیاز باکیفیت

تور بسته بندی پیاز در نمونه های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. به طور مثال تور سوزنی و یا تور ته منگنه دار یکی از نمونه های تولید شده در بازار می باشد.

تور بسته بندی پیاز باکیفیت

تور بسته بندی پیاز

تولید کننده انواع تور بسته بندی پیاز را در ابعاد و رنگ بندی مختلف تولید و آن را در تمام بازار پخش و توزیع کرده تا این کالای عالی را بتوان برای بسته بندی استفاده کرد.

تور بسته بندی پیاز و سایر صیفی جات یکی از گزینه های جدید تولیدی در کارخانه های پیشرفته ما محسوب می‌شود. امروزه خرید و فروش انواع تور بسته بندی پیاز در میان مشتریان ایرانی بسیار افزایش یافته و کشاورزان برای نگهداری بهتر صیفی‌جات خود در انبارها از این تور بسته بندی پیاز استفاده می کنند و کاملاً از قیمت و کیفیت آن رضایت دارند.

یکی از فایده های استفاده کردن از تور بسته بندی پیاز درجه یک و با کیفیت این است که آنها بهداشتی تر و استاندارد تر می باشند و برای نگهداری انواع میوه‌ ها و صیفی جات گزینه خوبی محسوب می شوند.

به دلیل استفاده از مواد درجه یک این توری ها به راحتی قابل استفاده می باشد و مشکلی برای محصول پیش نمی آید. از مزیت های دیگر استفاده از تور بسته بندی پیاز این است که آنها بو و رنگ نامطبوع ندارند و کاملاً خوشرنگ می باشند.

فروش توری ته منگنه دار + تور پیاز

قیمت تور پیاز

قیمت تور بسته بندی پیاز مرغوب و باکیفیت صیفی جات با توجه به مدل و سایز و اندازه آنها مشخص خواهد شد. قیمت تور بسته بندی پیاز درجه یک صیفی جات با هم فرق می‌کند و تولید کننده با توجه به مواد اولیه که در آنها به کار برده است قیمت محصولات خودش را مشخص کرده و با قیمت های کاملا مناسب و ارزان در بازارهای مختلف توزیع می‌کند و آنها را به فروش می رساند.

توری لنو و راشل نمونه های دیگری از تورها ی موجود در بازار می باشد که برای صادرات محصول بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این دو محصول قیمت به نسبت بالاتری به توری های پلاستیکی معمولی دارد.

این مدل از توری ها مورد استقبال بسیاری از ایرانی ها قرار گرفته و در کشورهای خارجی نیز طرح آنها مورد پسند قرار گرفته و فروش خوبی را تجربه کرده اند. صادرات آنها هر روزه با رونق بسیار زیادی روبرو می شود زیرا تور بسته بندی پیاز استفاده های بسیار زیادی در بخش کشاورزی دارند.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید